اینترنت اشیا و یخچال‌های هوشمند چگونه به تازه نگه داشتن مواد غذایی کمک می‌کند

اینترنت اشیا و یخچال‌های هوشمند چگونه به تازه نگه داشتن مواد غذایی کمک می‌کند

یخچال Farmer با بکارگیری سرویس‌های اینترنت اشیا (IoT) تازه بودن و سالم بودن غذا را به راحتی برای افراد تأمین می‌کند. AT&T ارائه دهنده اصلی پلتفرم مقیاس‌پذیر برای اتصال یخچال‌های هوشمند این شرکت می‌باشد.

یخچال Farmer با بکارگیری سرویس‌های اینترنت اشیا (IoT) تازه بودن و سالم بودن غذا را به راحتی برای افراد تأمین می‌کند. AT&T ارائه دهنده اصلی پلتفرم مقیاس‌پذیر برای اتصال یخچال‌های هوشمند این شرکت می‌باشد. هر روز صبح، رانندگان یخچال‌های Farmer ، غذاهای آماده و تازه را در کامیون‌های نظارت شده با دما تحویل می‌دهند. آنها وعده‌های غذایی را در یخچال‌های متصل با ساختمان‌های اداری، انبارهای تسهیلات، بیمارستان‌ها، مدارس و دیگر مکان‌ها جاگذاری می‌کنند.

فناوری سرمایشی در محل کار

سیم‌کارت جهانی AT&T و خدمات اینترنت اشیا نیز قسمتی از کار این یخچال‌ها می‌باشد. آنها دما را به صورت خودکار تنظیم کرده و همچنین به یخچال Farmer کمک می‌کنند که مشتریانشان تازه‌ترین غذا را دریافت کنند. به همین دلیل، اگر برق قطع شود، یخچال‌ها به‌طور خودکار پس از دو ساعت خاموش می‌شوند.

یخچال‌های Farmer همچنین از تکنولوژی AT&T IoT برای موارد زیر استفاده می‌کنند:

  • نظارت بر موجودی یخچال : یخچال‌های Farmer در نزدیک‌ترین زمان واقعی گزارش می‌دهند و هر روز در پایان هر کسب‌وکار، یخچال‌ها از غذاهایی که قرار است برای روز بعد آماده شوند و میزان آن غذا به آشپزخانه گزارش می‌دهند. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از موجودی، یخچال‌ها به رانندگان برای مسیر تحویلشان برای صبح روز بعد هشدار می‌دهند.
  • بهبود تجهیزات زندگی: آنها می‌توانند بر وضعیت یخچال‌ها نظارت داشته باشند. و در صورتی که به تعمیر و نگهداری نیاز داشته باشد بلافاصله هشدار می‌دهند.
  • رسیدن به درآمد سریعتر: آنها می‌توانند معاملات کارت اعتباری را در نزدیکترین زمان واقعی انجام دهند.

Luke Saunders، بنیانگذار و مدیرعامل یخچال Farmer، گفت: "پایه اصلی فناوری کسب‌وکار ما، بر مبنای پلتفرم IoT است که ما برای بهینه‌سازی یخچال‌ها آن را ساخته و همکاری با AT&T امری ضروری می‌باشد." "داشتن یک راه‌حل مقیاس‌پذیر که راه‌اندازی اتصال مطمئن را تسهیل کند ضروری است ، بنابراین ما می‌توانیم کسب‌وکار خود را توسعه داده و به آماده کردن غذا با سرعت بیشتری ادامه دهیم."

Chris Penrose، معاون ارشد AT&T و ارائه‌دهنده راه‌حل‌های IoT گفت: "در هر صنعت، شرکت‌ها به دنبال توسعه کسب‌وکار خود با فناوری‌های IoT هستند. "یخچال‌های Farmer به شما کمک می‌کند تا با استفاده از فناوری AT&T به گزینه‌های غذای سالم دسترسی پیدا کنید."