Nobka_trezor_hololens.jpg

به آینده نگاه کنید HoloLens فرصت گرانبهاییست

این روزها، درباره ی استفاده از یک تکنولوژی جدید و نوظهور در عرصه ی کسب و کار، صحبت های بسیاری وجود دارد. محصول جدید مایکروسافت، HoloLens از این قاعده مستثنی نیست. 

این روزها، درباره ی استفاده از یک تکنولوژی جدید و نوظهور در عرصه ی کسب و کار، صحبت های بسیاری وجود دارد. محصول جدید مایکروسافت، HoloLens از این قاعده مستثنی نیست. 

بنابراین جای تعجب ندارد که مایکروسافت یک صفحه ی وب تجاری، به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی، برای موارد استفاده ی تجاری از HoloLens اختصاص داده است.

HoloLens، امکانات گسترده ای از فعالیت ها، از شتاب گرفتن فرآیندهای تولید و طراحی خودرو تا عملکرد دانشمندان ناسا در کره ی مریخ را در بر میگیرد. بدون شک کاربران اولیه، تنها در زمینه ی تخصصی خود از HoloLens ها استفاده می کنند.

مایکروسافت اظهار داشت که HoloLens برای استفاده ی عام آماده نیست. با این حال زمانی استفاده از یک تکنولوژی موفق محسوب می شود که همه ی افراد، قادر به استفاده از آن تکنولوژی باشند. 

این دقیقا همان چیزی است که برای شرکت رنو و ماشین تمام الکتریکی آن، Trezor انجام شده است.

از آنجایی که قدرت خارق العاده ی موتور الکتریکی خودرو به راحتی برای کاربران و مشتریان قابل تصور و ادراک نیست، می توان با کمک گرفتن از توانایی های عینک های HoloLens یک برداشت عینی و ملموس برای درک بهتر توانمندی های توصیف ناپذیر این خودرو ایجاد کرد و یا قابلیت هایی که در بروشور و کاتالوگ این خودروها ذکر شده است را به طور ملموس و قابل ادراک به مشتریان ارائه نمود.

از دیگر امکانات HoloLens آنست که می توان تاریخچه و روند ساخت و طراحی خودرو را به صورت داستان وار برای مشتریان ارائه نمود که این ارائه شبیه به فیلم های مهیج سینمایی Steven Speilberg می تواند جذاب و مؤثر باشد. 

تجربه ی HoloLens برای خودرو Trezor شرکت رنو، اثباتی از موفقیت این تکنولوژی برای تبلیغات و جذب مؤثر مشتریان و رقابت پذیری بیشتر برندها در بازارهای بین المللی، می باشد. 

در پایان، اگرچه امکانات و قابلیت ها و زمینه های کار برای HoloLens بی انتهاست ولی بهتر است که از آن ها برای کاربردهای مناسب تری ، در راستای بهبود شناخت مشتریان و تجربه ی بهتر آن ها از محصولات، استفاده نمود.