اریکسون و China Mobile همکاری خود را در زمینه اینترنت اشیا گسترش می‌دهند

اریکسون و China Mobile همکاری خود را در زمینه اینترنت اشیا گسترش می‌دهند

Ericsson و China Mobile توافق‌نامه همکاری با هدف توسعه پلتفرم اپراتور سوئدی برای اتصال دستگاه‌ها به منظور تقویت و توسعه اهداف IoT به امضا رساندند.

این قرارداد که هفته گذشته در کنگره جهانی موبایل شانگ‌های به امضا رسید براساس توافقنامه های همکاری استراتژیک است که دو شرکت در MWC در بارسلونا در سال جاری برای توسعه فرصت‌های تجاری اینترنت اشیا در صنعت و شرکت‌ها است به امضا رساندند.

Qiao Hui، مدیر بخش اینترنت اشیا China Mobile ، گفت: "با راه اندازی DCP، ما قادر خواهیم بود امکان مدیریت یکپارچه ارتباطات و رومینگ بین مرزها را برای مشتریان بین المللی خود فراهیم کنیم، در حالی که همزمان فرصت های تجاری در بازار جهانی IoT که بیشتر توسعه کسب و کار اینترنت اشییا در خارج از کشور را برای China Mobile گسترش خواهد داد و در این زمینه، رقابت در بازار ما را بهبود می بخشد."

Chris Houghton ، مدیر بازاریابی اریکسون در منطقه شمال و شرق آسیا، می گوید: "اریکسون به طور کامل متعهد به حمایت از اپراتوها برای بهره برداری از فرصت های تجاری نامحدود در زمینه IoT است. تجارب ما ثابت شده است و DCP به China Mobile در زمینه گسترش بازار اینترنت اشیا کمک خواهد کرد."

در کنار اینتل، موسسه تحقیقاتی China Mobile و شرکت چینی موبایل جیانگ سو، اریکسون هم موفق به ارائه موفق (3GPP-compliant ، multi-vendor Standalone (SA) ، 5G New Radio (NR که به ارتقاء تجاری شبکه های مبتنی بر استاندارد 5G کمک خواهد کرد. این شرکتها آزمایش توسعه قابلیت همکاری 3GPP سازگار با تکنولوژی SA 5G NR را در آزمایشگاه اریکسون در پکن انجام دادند.

Asha Keddy، معاون مدیر کل و مدیر عامل نسل آینده اینتل، گفت: "همکاری مداوم اینتل با اریکسون و China Mobile و دستاوردهای ما در زمینه 3GPP سازگار با تکنولوژی SA 5G NR به آماده سازی صنعت برای استقرار شبکه SA 5G NR کمک خواهد کرد. همانطور که شبکه های نسل پنجم (5G) شروع به کار می کنند، موج جدیدی از تجربه 5G با فناوری های Intel در سراسر ابر، شبکه اصلی، شبکه دسترسی و دستگاه ها امکان پذیر است."