تسلا به کاربران اجازه می‌دهد تا بوق و صدای اتومبیل خود را سفارشی کنند

تسلا به کاربران اجازه می‌دهد تا بوق و صدای اتومبیل خود را سفارشی کنند

Tesla به زودی به کاربران امکان سفارشی‌سازی صدای بوق و حرکت باسرعت کم وسایل نقلیه خود را می‌دهد.

اتومبیل‌های تسلا به زودی گزینه‌ای را برای سفارشی کردن صدای بوق و حرکت باسرعت کم اتومبیل در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

اتومبیل‌های برقی آنقدر کم صدا هستند که طبق قانون در بسیاری از کشورها موظف هستند صدای ایمنی حرکتی را برای امنیت عابران ایجاد کنند. این صداها معمولاً نشان‌دهنده چیزی شبیه به موتور خودروهای معمولی هستند.

الون ماسک بنیانگذار Tesla اکنون طیف وسیعی از صداها را برای صدای ایمنی حرکتی خودرو قرار داده است و پيشنهاد داده است که کاربران از صدای موردعلاقه او یعنی اسب نارگیل از فیلمMonty Pythonو جام مقدس استفاده کنند.

همچنین Tesla قصد دارد به کاربران اجازه دهد صدای بوق خودرو را خود تغییر کنند. ماسک در نظر دارد به کاربران اجازه دهد صداهای دلخواه خود را بارگذاری کنند اما سوءاستفاده از این حرکت بسیار آسان است و باید الفاز نامناسب نگه داشته شود و از طریق بلندگو پخش نشود.

مطالب مرتبط

طی یک دهه آینده وسایل نقلیه خودران بهتر از انسان رانده می‌شوند

تحقیقات نشان می‌دهد که مردم نسبت به قابلیت اطمینان اتومبیل‎های خودران در مقایسه با خودروهایی که به راننده نیاز دارند، نگران هستند و تنها 29 درصد از مردم معتقدند اتومبیل‌های خودران امروزی بهتر از انسان رانندگی می‌کنند.

شانگهای اولین شهر چین در اعطای مجوز حمل‌ونقل مسافر برای اتومبیل‌های خودران است

شانگهای اولین شهر در چین است که به اتومبیل‌های خودران اجازه حمل‌ونقل مسافر را در خیابان‌ها این شهر می‌دهد.

مصرف‌کنندگان هنوز به اتومبیل‌های خودران و برقی اعتماد کافی ندارند

درحالی‌که صنعت خودروسازی همچنان با‌ سرعت بخشیدن به برنامه‌های خود در مورد اتومبیل‌های خودران و برقی ادامه می‌دهد اما مصرف‌کنندگان هنوز اقبال کافی نسبت به آنها را نشان نمی‌دهند.

تحلیل وضعیت جاده‌ها با استفاده از اتومبیل‌های خودران

شرکت تویوتا به دنبال ایجاد راهکاری برای تجزیه‌وتحلیل داده‌های ارسالی اتومبیل‌های خودران به منظور اطلاع از وضعیت جاده‌ها است. قرار است این طرح به صورت پایلوت در شهر آکایوا ژاپن اجرا شود.