راه‌اندازی پوشش سراسری شبکه اینترنت اشیا در کشور دانمارک

راه‌اندازی پوشش سراسری شبکه اینترنت اشیا در کشور دانمارک

کشور دانمارک با مشارکت شرکت مخابراتی Teracom و شرکت Loriot متخصص در راه‌اندازی شبکه LoRaWAN، پوشش سراسری IoT را دریافت خواهد کرد.

 
کشور دانمارک با مشارکت شرکت مخابراتی Teracom و شرکت Loriot متخصص در راه‌اندازی شبکه LoRaWAN، پوشش سراسری IoT را دریافت خواهد کرد. هدف از راه‌اندازی پوشش سراسری اینترنت اشیا، تقویت کاربردهای IoT و نظارت بر تمام بخش‌ها از جمله کنتورهای هوشمند، کشاورزی هوشمند، ساختمان‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی در شهر هوشمند است.

مارتین لوبل مدیرعامل شرکت Teracom، در این باره گفت:

" گرایش به راهکارهای اینترنت اشیا و تقاضا برای اتصال به بسترهای IoT به طور چشمگیری در دانمارک رو به افزایش است. Teracom به طور کامل متعهد به ارائه پوشش کامل و سراسری در دانمارک است و استقرار آن تقریباً تکمیل شده است. راهکارهای مبتنی بر سرور شرکت Loriot به ما این امکان را می‌دهد که به راحتی بسترهای لازم را راه‌اندازی و این شبکه بزرگ را مدیریت کنیم و در نهایت مشتریان را قادر سازیم تا از برنامه‌های متنوع‌تر در مقیاس‌های بزرگتری بهره‌مند شوند."

Loriot یک شرکت جهانی IoT است که سیستم مدیریت شبکه دانمارکی را ارائه می‌دهد. این شرکت ادعا می‌کند که راهکار مذکور دارای عملکرد بالا، امنیت قوی و پایدار و انطباق با مقررات محلی را تضمین می‌کند.

جولیان استردر مدیرعامل Loriot نیز در این باره گفت:

"Teracom یکی از بهترین شرکای ما است و بسیار خوشحال هستیم که پیاده‌سازی بسترهای IoT را با چنین شریکی پیش ببریم. برنامه‌ریزی کشور دانمارک، موقعیت پیشرو ما را در اروپا تقویت می‌کند و ما مطمئن هستیم که این کشور با تقاضای بسیار بیشتری برای ارائه و انتشار راهکارهای IoT مواجه خواهد شد."

دانمارک دومین کشوری است که پوشش سراسری IoT را دریافت می‌کند. در خبر گذشته نیز اشاره کردیم که شرکت Sigfox در حال راه‌اندازی شبکه LPWAN (شبکه برد گسترده با توان مصرفی پایین) در کانادا است که پوشش سراسری IoT در این کشور را فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط

راه اندازی بزرگترین شبکه اینترنت اشیا در جهان توسط Sigfox کانادا

شرکت Sigfox کانادا ادعا می‌کند که وسیع ترین شبکه IoT در جهان را با قابلیت دسترسی سراسری در کشور کانادا راه‌اندازی می‌کند.

رشد 100 ‌درصدی حملات سایبری IoT در سال 2018

کارشناسان امنیت سایبری شرکت F-Secure گزارشی را منتشر کرده‌اند که ادعا می‌کند ممکن است تاریخ سال 2018 را به عنوان نقطه عطفی در تهدیدات IoT به یاد بیاورد.

ارائه راهکار جدید هویت دیجیتال در اینترنت اشیا و بلاک‌چین

بر اساس آخرین گزارشات شرکت WISeKey International Holding یک قطعه سخت‌افزاری به نام SensorsID عرضه می‌کند که هدف آن ارائه هویت دیجیتالی است و محافظت از هویت دستگاه‌ها و داده‌های آنها است.

راه‌اندازی یک ابزار جدید برای قیمت‌گذاری راهکارهای IoT برای کسب‌وکارها

اخیراً کمپانی Sprint اعلام کرده است که یک ابزار جدید برای راهکارهای IoT و به منظور ارزیابی و برآورد قیمت با عنوان Curiosity IoT Estimation Tool را برای مشتریان کسب‌وکارها راه‌اندازی کرده است که دسترسی سریع به داده‌ها و قیمت‌گذاری راهکارهای مبتنی بر IoT را برای مشتریان فراهم می‌کند.