رهبران تجاری اروپا خواستار اولویت‌بندی فناوری‌های مرتبط با اتوماسیون هستند

رهبران تجاری اروپا خواستار اولویت‌بندی فناوری‌های مرتبط با اتوماسیون هستند

در نظرسنجی صورت گرفته از شرکت‌های قدرتمند اروپایی، رهبران این شرکت‌ها از اتحادیه اروپا درخواست کردند که فناوری‌های مرتبط با اتوماسیون نظیر شبکه (5G) و هوش مصنوعی (AI) را اولویت‌بندی و پشتیبانی کند.

در نظرسنجی صورت گرفته از شرکت‌های قدرتمند اروپایی، رهبران این شرکت‌ها از اتحادیه اروپا درخواست کردند که فناوری‌های مرتبط با اتوماسیون نظیر شبکه (5G) و هوش مصنوعی (AI) را اولویت‌بندی و پشتیبانی کند. این نظرسنجی برای میزگرد صنعتگران اروپایی (ERT) انجام شد و دیدگاه‌های مدیران اجرایی شرکت‌های عضو نظیر Nestlé، Shell، Volvo، Siemens، و Heineken را مشخص نمود.

مارتین برودرمولر مدیرکل اجرایی شرکت BASF در نامه‌ای سرگشاده به سیاست‌گذاران نوشت: " ما به سیاست‌های درست نیاز داریم تا اطمینان حاصل کنیم که کسب و کار ما می‌تواند از فناوری‌های نوین بهره‌مند شود، شرکت‌های ما در جهان این فناوری‌ها را رهبری می‌کنند و مشتریان ما می‌توانند مزایای آن را تجربه کنند."

رهبران تجاری معتقدند که چهار اولویت مهم برای کمیسیون جدید باید در نظر گرفته شود:

  • سرعت بخشیدن به دیجیتالی شدن و استفاده از هوش مصنوعی (AI) و شبکه 5G
  • پشتیبانی از توسعه فناوری‌های جدید
  • اطمینان از تجارت عادلانه و مبتنی بر قوانین جهانی
  • سرمایه‌گذاری در مهارت‌ها و توانمندی نیروی کار

آخرین نکته از چهار اولویت فوق به ویژه با توجه به نگرانی در مورد کمبود مهارت‌های نیروی کار برای استفاده از اتوماسیون مورد ‌توجه است.

برای کوتاه‌مدت، کارشناسان در مورد این موضوع که اتوماسیون به جای جایگزین کردن مشاغل موجود، عمدتاً به آن‌ها کمک خواهد کرد، اجماع دارند و همواره به تعداد آنان افزوده می‌گردد. با این وجود قابلیت‌های کامل اتوماسیون تنها هنگامی مشخص می‌گردد که در مهارت‌های نیروهای انسانی بازآموزی صورت گیرد.

مطالب مرتبط

شرکت Lilium به دنبال راه‌اندازی تاکسی هوائی خود در بریتانیا است

شرکت آلمانی Lilium اعلام کرده‌است که لندن را در راستای توسعه تیم نرم‌افزاری خود و ایجاد صدها شغل در سطح جهان انتخاب کرده است.

شرکت‌های ST Engineering و Nokia در زمینه توسعه شبکه 5G و اینترنت اشیا همکاری می‌کند

شرکت سنگاپوری ST Engineering توافقنامه همکاری با نوکیا به امضا می‌رساند تا فعالیت خود را در حوزه فناوری‌های کلیدی نظیر شبکه 5G و IoT گسترش دهد.

رونمایی نیسان از تکنولوژی جدید حمل‌ونقل خود در نمایشگاه CES Asia 2019

نیسان غول خودروساز ژاپنی قرار است تکنولوژی جدید خود «مغز به اتومبیل» را در نمایشگاه CES Asia 2019 شانگ‌های به نمایش بگذارد.

تمرکز هند بر روی بالا بردن مهارت نیروی کار خود برای هماهنگی با تکنولوژی‌های نوظهور

دولت جدید هند در زمینه‌ی بازآموزی و بالا بردن مهارت نیروی کار برای هماهنگی با تکنولوژی‌هایی نظیر اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی (AI) و برای تبدیل شدن به یکی از رهبران جهانی در فناوری‌های نوظهور برنامه‌ریزی می‌کند.