Nobka_IoTeX 2018.jpg

سومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا و نمایشگاه تخصصی IoTex 2018

سومین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا از روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ تا روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ در تهران محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران- بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

سومین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا از روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ تا روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ در تهران محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران- بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

اینترنت اشیا روندی که سرعت، مشارکت و نوآوری را به خدمت گرفته تا مسیر رشد و پیشرفت هوشمندسازی در ابعاد مختلف زندگی بشر را رقم بزند، امروز در محافل و مباحث داخلی متخصصان و فعالان بخش‌های مختلف صنعت ما نیز مرکز توجه قرار گرفته و برنامه‌های شرکت‌های پیشتاز عرصه نوآوری را معطوف به خود نموده است.

به همین منظور در فروم اینترنت اشیا ایران شرکت‌ها و نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز دور هم جمع شده‌اند تا بتوانند مسیر ورود و پیشرفت IoT در ایران را تسریع بخشند و چالش‌های جدی بهره‌برداری از این انقلاب و تحول فناورانه را بررسی و در راستای رفع آن تلاش کنند.

اکنون با گذشت تقریبی 3 سال از فعالیت فروم اینترنت اشیا ایران و همگرایی میان شرکت‌های عضو از یک سو و حرکت جدی بخش‌های مختلف صنعت به سوی بهره برداری از IoT از سوی دیگر، موجب شد تا دبیرخانه این فروم، سومین کنفرانس تخصصی اینترنت اشیا، را با هدف بررسی آخرین وضعیت و روند سرمایه گذاری در توسعه خدمات مبتنی بر IoT در بخش‌های مختلف اقتصاد و صنعت کشور و همچنین بررسی چالش‌ها و ارایه راهکارهای کاربردی در جهت رفع آنها برگزار نماید.

بعد از ارایه مفاهیم مرتبط با IoT در اولین کنفرانس IoT در سال 1394 و ارایه نمونه‌های صنعتی شده خدمات و فناوری های مرتبط با IoT در کنفرانس دوم، در سال 1395 مفتخریم از شما دعوت کنیم تا در سومین دوره رویداد و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء (IoTEX 2018) با ارایه دستاوردهای شرکت‌های فعال در زمینه پیاده‌سازی خدمات IoT در فاز پایلوت با ما همراه باشید.

محورهای اصلی کنفرانس:

بررسی فرصت‌های تجاری مطرح در حوزه اینترنت اشیاء و چالش‌های امنيتي و پیاده‌سازی این خدمات در ایران

ضرورت سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های اینترنت اشیاء توسط شرکت‌های بزرگ و اپراتورهای مخابراتی

بررسی آخرین تحولات فناورانه در اجزای مختلف اکوسیستم IoT مانند نوآوری باز وارتباط فناوری‌های نوین Block Chain، رایانش ابری و AI و...

بررسی تجربیات جهانی در زمینه نقش‌آفرینی شرکت‌های مخابراتی در زنجیره ارزش خدمات مبتنی بر IoT

بررسی تاثیر تحول دیجیتالی در صنایع و بخش‌های مختلف اقتصاد کشور از طریق توسعه خدمات مبتنی بر IoT

تجزیه‌و‌تحلیل آخرین تحولات مطرح در حوزه سیاست‌گذاری و تنظیم مقررات در حوزه خدمات مبتنی بر IoT

مراجعه به وب‌سایت