شرکت امنیتی Trend Micro از پلتفرم IoT Security 2.0 خود رونمایی کرد

شرکت امنیتی Trend Micro از پلتفرم IoT Security 2.0 خود رونمایی کرد

شرکت Trend Micro اعلام کرد که پلتفرم (IoT Security 2.0 (TMIS را برای کمک به تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات امنیتی و بهبود اکوسیستم‌های گسترده اینترنت اشیا ارائه کرده است.

شرکت Trend Micro اعلام کرد که پلتفرم (IoT Security 2.0 (TMIS را برای کمک به تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات امنیتی و بهبود اکوسیستم‌های گسترده اینترنت اشیا ارائه کرده است. به گفته این شرکت در اکثر محصولات امنیتی، امکان نصب راهکارهای امنیتی IoT توسط کاربران وجود ندارد و TMIS 2.0 این مشکل را مرتفع کرده است.

Akihiko Omikawa، معاون اجرایی Trend Micro، می‌گوید:" تهدیدهای IoT دیگر نظری و تئوری نیست: نقاط انتهایی در سراسر جهان و از طریق ربوده شدن با ابزارهای خرابکاری و رمزنگاری معیوب، حمله به بوت‌نت‌های DDoS و موارد دیگر، مورد سرقت اطلاعات قرار گرفته‌اند. این بسیار مهم است که تولیدکنندگان با افزایش سطوح امنیتی، هماهنگ‌سازی، نظارت بر تهدید، شناسایی و حفاظت از درون دستگاه، مصرف کنندگان و شرکت‌ها، امنیت خود را از لحظه‌ی نصب TMIS 2.0 افزایش می‌دهند. این نوعی از ارزش است که بازار به طور فزاینده‌ای از سازندگان IoT مطالبه می‌کند."

این پلتفرم می‌تواند در طی چرخه حیات محصول توسعه داده شود که نیازمند استقرار و تأمین حداکثر حفاظت از طریق طیف وسیعی از مؤلفه‌های تشخیص ریسک و خطر بر روی دستگاه‌ها است. این نسخه به‌روز شده و یکپارچگی کامل با پلتفرم صنعتی Trend Micro است و یک شبکه هوشمند امن برای خدمات اعتبار در بستر وب و IoT ارائه می‌کند که بازدید از URL هایی مخرب را مسدود می‌کند.

Trend Micro با ارائه این پلتفرم در تلاش است تا سطح حملات مخرب به دستگاه را کاهش دهد، یکپارچگی با سخت‌افزار و ریسکهای سایبری را برای مصرف‌کننده نهایی به حداقل برسانند.

مطالب مرتبط

مدیریت چرخه‌ی عملکرد زندگی روزانه با تجهیزات اینترنت اشیا

کمپانی Cybeats ،ارائه دهنده خدمات کامپیوتری در کانادا برای گسترش تیم خود در تورنتو و خارج از کشور به دنبال جذب سرمایه 3 میلیون دلاری از صندوق سرمایه‌گذاری Ripple Ventures برای نظارت و مدیریت چرخه عملکرد برای دستگاه‌های IoT جهت محافظت در برابر تهدیدات شناخته شده و جدید امنیت سایبری می‌باشد.

سرمایه گذاری جهانی IoT در سال 2019 به 745 میلیارد دلار خواهد رسید

طبق آخرین ارقام IDC، انتظار می‌رود که هزینه‌های جهانی اینترنت اشیا (IoT) تقریباً به نرخ 750 میلیارد دلار در سال 2019 برسد.

شش گام مؤثر برای به دست آوردن داده‌های صحیح اینترنت اشیا و اهمیت ساختار سازمانی

گزارش جدیدی از شرکت Alooma ارائه دهنده شبکه زیرساخت اطلاعات منتشر شده است که شش گام مؤثر برای سهولت ادغام ابزارهای ابری و داده‌های IoT را ارائه می‌دهد.

امنیت اینترنت اشیا یک ضرورت اجتناب ناپذیر

اینترنت اشیا یک از فناوری‌های برجسته‌ای است که جهان و زندگی روزمره ما را تحت تاثیر قرار می دهد. ما از این تکنولوژی روزانه استفاده می‌کنیم و در حال حاضر دستگاه‌های متصل به آن بیشتر از افراد موجود در جهان وجود دارد و این امر منجر به ضرورت توجه به مسئله امنیت IoT می‌شود.

شیوع بدافزارهای مخرب اینترنت اشیا

تحقیقات تکان‌دهنده‌ی اخیر از McAfee Labs نشان‌دهنده افزایش شیوع نرم‌افزارهای مخرب IoT است، این شرکت 480 تهدید امنیت سایبری جدید را در هر دقیقه شناسایی کرده است.

هکرهای کلاه سفید و نفوذ به دوربین‌های IoT

گروه هکرهای کلاه سفید (White Hat) که بسیاری از دستگاه‌های هوشمند و تکنولوژی‌های مرتبط با اینترنت اشیا را هک کرده‌اند.

امنیت یکی از چالش‌های مهم در فناوری‌های نوین نظیر اینترنت اشیا است. بسیاری از کاربران سیستم‌های IoT نگران امنیت داده‌ها و حفاظت از آن جهت جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی هستند. چالشی که راهبران این صنعت باید به آن حساس بوده و راهکارهای جامعی برای این چالش ارائه دهند.

رشد حملات سایبری و شناسایی حفره‌های امنیتی IoT

جدیدترین گزارش‌ها نشان می‌دهد سوءاستفاده‌هایی که هدف اصلی آن سه آسیب‌پذیری مهم در IoT است، افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.