شرکت AG Software و Eurotech برای ارائه راهکارهای جدید اینترنت اشیا باهم همکاری می‌کنند

شرکت AG Software و Eurotech برای ارائه راهکارهای جدید اینترنت اشیا باهم همکاری می‌کنند

شرکت Software AG و شرکت طراحی و توسعه Eurotech برای ادغام پلتفرم Everyware Software Framework با نرم‌افزار Cumulocity IoT همکاری می‌کند.

 
شرکت Software AG و شرکت طراحی و توسعه Eurotech برای ادغام پلتفرم (Everyware Software Framework (ESF با نرم‌افزار Cumulocity IoT همکاری می‌کند. این ادغام به تمام دروازه‌ها (Gateways) و دستگاه‌های فعال در اینترنت اشیا لبه برای فعالیت با عملکرد بالا کمک می‌کند.

این راهکار ترکیبی با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان از جمله دسترسی ایمن به جزییات پیکربندی دستگاه‌های متصل، تشخیص خودکار و مدیریت و همچنین ارزیابی تخصصی ارائه شده است.

Giuseppe Surace مدیرعامل شرکت طراحی و توسعه Eurotech می‌گوید: "این شراکت تعهد ما را به یک استراتژی باز تقویت می‌کند. با افزودن اتصال به پلتفرم اینترنت Cumulocity، مشتریان ما اکنون می‌توانند از دامنه وسیعتری از گزینه‌های ادغام را انتخاب کرده و زمان خود را با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر پیکربندی برای ساخت راهکارهای ابنترنت اشیا صنعتی کاهش دهند. علاوه بر این، ما در حال افزودن انعطاف‌پذیری بیشتر با یکپارچه‌سازی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ابری اینترنت اشیا (IoT cloud) که همه آنها در چارچوب قدرتمند (ESF) برای راهکارهای باز و یکپارچه IoT است. این همکاری مزایای محسوسی را برای هر مشتری که به دنبال یک راهکار باز وmodular IoT باشد، به ارمغان خواهد آورد."

Bernd Gross، معاون ارشد اینترنت اشیا و خدمات ابری Software AG، افزود: "از آنجا که معماری باز و امن پلتفرم IoT Cumulocity، یک اکوسیستم وسیع از محصولات و خدمات شخص ثالث بدون خطر "قفل کردن فروشنده" در دسترس است، بنابراین کسب و کارها می‌توانند خدمات IoT را با سرعت خود و با توازن مطلوب بین ریسک و جاه طلبی توسعه و اجرا کند."

ماه گذشته، Eurotech با Red Hat و Cloudera همکاری کرد تا یک معماری end-to-end و متن‌باز را کنار هم قرار دهد. هدف از این پلتفرم اجازه دادن به برخی شرکت‌های خاص برای استفاده از یک اکوسیستم مدرن IoT است که مقیاس پذیر، امن و فناوری پیشرفته، بدون قفل کردن فروشنده است.

بر اساس نظرسنجی Vanson Bourne survey که در اوایل ماه جاری صورت گرفت، استقرار راهکارهای ابتکاری به عنوان یکی از مهم‌ترین ابتکارات یکی از چهار شرکت برتر در سال ۲۰۰۰ در نظر گرفته شده‌است، با این حال، ۹۰ درصد از آن‌ها باید در حین اجرا و توسعه اینترنت اشیا در سراسر سازمان‌های خود به دلیل فقدان تخصص و مهارت، مواجه شوند.

مطالب مرتبط

چالش‌های پیش روی شرکت‌ها برای اجرای اینترنت اشیا

استقرار IoT به عنوان یکی از مهمترین اقدامات شرکت جهانی Fortune 2000 محسوب می‌شود؛ بااین‌حال، در 90 درصد موارد، این شرکت در مواجهه با اجرا و گسترش اینترنت اشیا در سازمان‌هایش به علت کمبود مهارت نیروی متخصص در این زمینه با مشکل مواجه می‌شود.

اینترنت اشیا راهکارهای جدیدی برای بانکداری ارائه می‌دهد

اخیراً شرکت Standard Chartered با همکاری Huawei در پی ایجاد راهکاری مبتنی بر اینترنت اشیا برای ساده‌سازی تعاملات شرکت‌ها با بانک‌ها و نحوه‌ی پرداخت هزینه‌ها هستند.

اینترنت اشیا و هوش مصنوعی در جهت پیشبرد منابع درآمدی شرکت‌های نیمه هادی

به گزارش Accenture با ادغام تکنولوژی بلاک چین و هوش مصنوعی، صنعت نیمه رسانا از پیشروترین صنایع در جهان به شمار می‌آید.