شرکت Ingenu برنامه Smarter City را برای برنامه‌های کاربردی اینترنت اشیا راه‌اندازی می‌کند

شرکت Ingenu برنامه Smarter City را برای برنامه‌های کاربردی اینترنت اشیا راه‌اندازی می‌کند

شرکت Ingenu، پیشگام در ارائه دستگاه‌های متصل، از آغاز برنامه Smarter City خود خبر داد. این برنامه یک پلتفرم هوشمند شهری است که بر اساس فناوری بی‌سیم دسترسی چندگانه (RPMA) انحصاری شرکت Ingenu و نوآوری اکوسیستم‌های متنوع شرکا و با پشتیبانی از رمزنگاری end-to-end تهیه شده است.

شرکت Ingenu، پیشگام در ارائه دستگاه‌های متصل، از آغاز برنامه Smarter City خود خبر داد. این برنامه یک پلتفرم هوشمند شهری است که بر اساس فناوری بی‌سیم دسترسی چندگانه (RPMA) انحصاری شرکت Ingenu و نوآوری اکوسیستم‌های متنوع شرکا و با پشتیبانی از رمزنگاری end-to-end تهیه شده است.

برنامه Smarter City امکان دسترسی به برنامه‌های شهری را فراهم می‌کند و یک راهکارهمه‌جانبه برای استقرار پارکینگ هوشمند، روشنایی معابر و خیابان‌ها، اندازه‌گیری و مدیریت آب و برق مصرفی، مدیریت زیرساخت‌های فعال و نظارت بر محیط‌زیست را ارائه می‌دهد.

این شرکت برای پشتیبانی از زیرساخت‌های برنامه Smarter City با بهترین شرکت های ارائه دهنده راهکارهای اینترنت اشیا و شهر هوشمند همکاری کرده است. هر شرکت، دارای تخصص گسترده‌ای در صنعت IoT است و مجموعه‌ای از ویژگی‌های غنی را برای پشتیبانی از این برنامه ارائه می‌دهد.

شرکای اولیه شامل موارد زیر می‌شوند:

  • Libelium - طراحان و تولیدکنندگان کیت‌های توسعه سخت‌افزار و نرم‌افزار برای شبکه‌های بی‌سیم سنسورها که امکان ادغام با دستگاه‌های IoT و شهرهای هوشمند را با حداقل زمان برای بازار فراهم می‌کند.
  • PTC - پلتفرم PTC ThingWorx یک پلتفرم فناوری آماده به کار است که نوآوران را قادر می‌سازد به سرعت راهکارهای هوشمند و متصل برای IoT را توسعه داده و بکار گیرند.

جان هورن مدیرعامل شرکت Ingenu در این باره گفت: "برنامه Smarter City یک شبکه IoT ساده، قابل اعتماد و مقرون به صرفه بر اساس فناوری RPMA است که بلافاصله عملکرد و خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهد.Ingenu سابقه موفقی در استقرار راهکارهای شهر هوشمند دارد و همکاری با شرکای دیگر توانایی‌های ما را تقویت می‌کند."

از طریق برنامه Smarter City، شهرها به سرعت به راهکارهای کلیدی دست می‌یابند که معمولاً بازده دو رقمی سرمایه‌گذاری را در سال اول استقرار فراهم می‌کند. برنامه Smarter City برخلاف سایر پروژه‌ها و گروه‌های مشترک، از برنامه‌های کاربردی آماده‌ای را ارائه می‌دهد که برای پشتیبانی ار ابتکارات بلند مدت مدیریت شهری ساخته شده‌اند.

دسترسی به شبکه RPMA به سرعت در حال رشد است و Ingenu به پیشرفت خود در ارائه شبکه های مبتنی بر ماشین در ایالات‌متحده ادامه می‌دهد و استراتژی صدور مجوز جهانی خود را در سراسر جهان گسترش می‌دهد. اکوسیستم گسترده این شرکت دستگاه‌ها و نرم‌افزارها با قابلیت RPMA، نظارت و مدیریت برنامه‌های کاربردی و کشاورزی، مدیریت پسماند و غیره را ارائه می دهد.

فناوری RPMA

با بهره‌گیری از طیف در دسترس در سطح جهانی، فناوری RPMA برای اتصال M2M/IoT ساخته شده است و محدوده، پوشش و ظرفیت بی‌نظیری را با نیازهای بسیار کم به انرژی و ماندگاری باتری طولانی‌تر را ارائه می‌دهد. این ویژگی منحصربه‌فرد دستگاه‌ها را قادر می‌سازد تا هم کارآمدتر باشند و مقرون به صرفه‌تر! در ضمن نیاز به برج‌های کمتری برای تأمین پوشش شبکه در مناطق بزرگ است و به همین علت RPMA به سرعت در حال تبدیل شدن به یک استاندارد جهانی برای ارتباطات IoT است.

درباره شرکت Ingenu

Ingenu در حال ساخت اولین شبکه ماشین بی‌سیم، بزرگترین شبکه IoT در جهان است که فقط به دستگاه‌های LPWA (کم‌توان و فضای گسترده) اختصاص داده شده است. فناوری RPMA این شرکت با بهره‌گیری از طیف جهانی، یک استاندارد ثبت شده برای اتصال دستگاه‌های اینترنت اشیاء (IoT) و اتصال دستگاه به ماشین (M2M) در سراسر جهان است که از ترکیب 38 شبکه خصوصی در طی هفت سال مستقر شده‌اند. این شبکه ماشینی بیشتر از هر شبکه موجود دیگر، باتری، برد جهانی و ماندگاری دارد.

مطالب مرتبط

شرکت Lilium فیلم پرواز آزمایشی اولین تاکسی هوایی خود را منتشر کرد

هواپیمای لیلیوم نخستین جت عمودپرواز الکتریکی در جهان است، این جت با داشتن پنج صندلی چشم‌اندازی در مورد آینده حمل‌ونقل شهری را به تصویر می‌کشد.

همکاری دو شرکت بزرگ در زمینه راه‌اندازی سیستم اتومبیل‌های متصل

شرکت‌های Tesla Motors و AT&T در زمینه ارائه سیستم اتومبیل‌های متصل به همراه خدمات ایمنی، امنیتی، سرگرمی و تشخیص عیوب و مشکلات همکاری می‌کنند.

گسترش شبکه 5G در جهت ایجاد کارخانه‌های هوشمند

شرکت مخابراتی Deutsche Telekom اعلام کرد که در حال گسترش اکوسیستم 5G جهت بهره‌برداری در صنایع است.

سنجش دقیق میزان مصرف آب از طریق شبکه هوشمند LoRaWAN

شركت Semtech اعلام كرد كه با همکاری شرکت Hanbit ارائه دهنده راهکارهای اتوماسيون در اندازه‌گيری هوشمند گاز، آب و برق يك راهکار جديد (UWM) مبتنی بر پروتكل LoRaWAN را بر روی محصولات خود ابداع کرده است.