شرکت Lilium به دنبال راه‌اندازی تاکسی هوائی خود در بریتانیا است

شرکت Lilium به دنبال راه‌اندازی تاکسی هوایی خود در بریتانیا است

شرکت آلمانی Lilium اعلام کرده‌است که لندن را در راستای توسعه تیم نرم‌افزاری خود و ایجاد صدها شغل در سطح جهان انتخاب کرده است.

شرکت آلمانی Lilium اعلام کرده‌است که لندن را در راستای توسعه تیم نرم‌افزاری خود و ایجاد صدها شغل در سطح جهان انتخاب کرده است. این استارتاپ آلمانی امیدوار است به پایگاه داده‌های محلی استعدادهای شغلی در یکی از مراکز فناوری برتر اروپا و بالاترین کشور در این منطقه در فناوری‌های مرتبطی نظیر هوش مصنوعی (AI) دسترسی پیدا کند.

رمو گربر مدیر بازرگانی شرکت Lilium در بیانیه‌ای اظهار کرد:" درحالی‌که ما می‌دانیم که استعدادهای شغلی در سطح جهان وجود دارد و لندن به ما امکان دسترسی به یک پایگاه داده محیطی و غنی از متخصصان شغلی در حوزه‌های مختلف را می‌دهد که برای استفاده فوق‌العاده مناسب است."

شرکت Lilium به خاطر هواپیمای عمود پرواز (VTOL) معروف است و می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ از تاکسی هوایی الکتریکی مقرون‌به‌صرفه خود استفاده کند. این شرکت در ماه می، از تاکسی هوایی five-seater jet پرده‌برداری کرد.

تیم جدید شرکت Lilium در بریتانیا به رهبری کارلوس مورادو، کارشناس سابق فناوری دیجیتال این شرکت تشکیل خواهد شد. مورادو درباره‌ی آرزوهای خود برای تاکسی‌های هوائی Lilium، گفت:
"دیدگاه Lilium از یک سرویس تاکسی هوائی برگرفته‌شده از این است که مشتریان می‌توانند به طور مستقیم از گوشی‌های هوشمند خود سفارش دهند که نیازمند یک نرم‌افزار و یک تیم منسجم است که با توجه به پیچیدگی آن تقریباً بی‌نظیر است. نه تنها ما باید یک تجربه دیجیتال و یکپارچه بر پایه برنامه‌هایی شبیه به آنچه که امروزه برای یک تاکسی استفاده می‌کنند را برای مشتریان خود ارائه دهیم، بلکه باید نرم‌افزاری طراحی کنیم که بتوانیم ناوگان را در سریع‌ترین و مؤثرترین راه ممکن مدیریت کنیم. ما در حال برنامه‌ریزی هر سه بعد پرواز، حرکت هواپیما به اطراف و مطابقت با تغییر تقاضا و مدیریت تعمیر و نگهداری با پیچیدگی ادغام با مقررات و سیستم‌های کنترل ترافیک موجود هستیم."

یکی دیگر از افرادی که برای تیم انگلستان بکار گرفته شد، لوکا بناسی، مدیر اجرایی سابق شرکت ایرباس است که نقش مهندس توسعه را ایفا خواهد کرد. کارفرمای سابق بناسی در ماه مارس اعلام کرد که تابستان امسال تاکسی هوایی خود (CityAirbus) را در باواریا آغاز خواهد کرد.

Lilium یکی از تعداد روزافزون شرکت‌هایی است که در حال بررسی حمل‌ونقل هوایی و تاکسی‌های هوائی برای غلبه بر تراکم رو به رشد و کاهش زمان سفر در شهرهای بزرگ است. این شرکت ادعا می‌کند تاکسی‌های هوائی چهار بار سریعتر از یک تاکسی استاندارد سفر می‌کنند.

مطالب مرتبط

شرکت‌های ST Engineering و Nokia در زمینه توسعه شبکه 5G و اینترنت اشیا همکاری می‌کند

شرکت سنگاپوری ST Engineering توافقنامه همکاری با نوکیا به امضا می‌رساند تا فعالیت خود را در حوزه فناوری‌های کلیدی نظیر شبکه 5G و IoT گسترش دهد.

رونمایی نیسان از تکنولوژی جدید حمل‌ونقل خود در نمایشگاه CES Asia 2019

نیسان غول خودروساز ژاپنی قرار است تکنولوژی جدید خود «مغز به اتومبیل» را در نمایشگاه CES Asia 2019 شانگ‌های به نمایش بگذارد.

تمرکز هند بر روی بالا بردن مهارت نیروی کار خود برای هماهنگی با تکنولوژی‌های نوظهور

دولت جدید هند در زمینه‌ی بازآموزی و بالا بردن مهارت نیروی کار برای هماهنگی با تکنولوژی‌هایی نظیر اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی (AI) و برای تبدیل شدن به یکی از رهبران جهانی در فناوری‌های نوظهور برنامه‌ریزی می‌کند.

اتومبیل‌های خودران ترافیک را حداقل ۳۵ درصد بهبود می‌بخشند

محققان دانشگاه کمبریج در یک پژوهش نشان دادند که ظهور اتومبیل‌های خودران جریان ترافیک را حداقل ۳۵ درصد بهبود می‌بخشد.