فولکس‌واگن با همکاری مایکروسافت سیستم ابری اتومبیل‌های خودران راه اندازی می‌کند

فولکس‌واگن با همکاری مایکروسافت سیستم ابری اتومبیل‌های خودران راه اندازی می‌کند

فولکس‌واگن با همکاری مایکروسافت به دنبال راه اندازی سیستم ابری اتومبیل‌های خودران (Automotive Cloud) است.

این سازنده آلمانی به همراه غول Redmond به منظور توسعه سیستم ابری اتومبیل‌های خودران (Automotive Cloud) است، که هدف آن ترکیب برنامه های شخص ثالث برای ارائه یک تجربه ی یکپارچه برای رانندگان است.

سیستم ابری اتومبیل‌های خودران (Automotive Cloud) فولکس‌واگن توسط Mirosoft’s Azure cloud و پلتفرم اینترنت اشیا لبه (IoT Edge) طراحی شده است و شامل خدمات اختصاصی این شرکت شرکت مانند Azure IoT، PowerBI و Skype، از جمله راهکارهای مخابراتی و بهره‌وری است.

دکتر هربرت دیس مدیرعامل شرکت فولکس‌واگن می‌گوید: "همکاری استراتژیک با مایکروسافت و تغییرات دیجیتالی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. فولکس‌واگن به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان جهان و مایکروسافت، با تخصص تکنولوژی منحصر به فرد خود، بسیار با هم همخوانی دارند. ما نقش کلیدی در شکل دادن به آینده حمل و نقل خودکار را بازی خواهیم کرد."

ساتیا نادلا مدیرعامل شرکت مایکروسافت، نیز می‌گوید: "فولکس‌واگن فناوری دیجیتال را بکار می‌کیرد و به دنبال ارائه خدمات نوآورانه جدید سیستم‌های خودران به مشتریان خود است. شرکت‌های پیشرو جهان در Azure فعالیت می‌کنند و ما هیجان زده هستیم که فولکس‌واگن مایکروسافت را انتخاب کرده است. با هم ما تجربیات رانندگی را برای مردم در همه جا تجدید می‌کنیم."

تولید کنندگان خودرو از سرویسهای جدید ابری خود به منظور بهینه سازی ارتباطات بین وسایل نقلیه خود، پلتفرم مبتنی بر ابر و خدمات مشتری محور برای همه برندها، مانند اکوسیستم "Volkswagen We" استفاده می‌کند. همچنین قادر به استفاده از خدمات حمل و نقل سازگار در کل مجموعه خود، ارائه خدمات و راهکار‌های جدید مانند تجارب مصرف کننده خودرو، مخابرات و توانایی ایمن اتصال داده ها بین ماشین و ابر خواهند بود.

مطالب مرتبط

پورشه 150 میلیون یورو در فناوری‌های هوش مصنوعی و بلاک‌چین سرمایه گذاری می‌کند

پورشه اعلام کرده است که به منظور دسترسی به مدل‌های جدید کسب و کار و تکنولوژی‌های جدید سرمایه گذاری خود را تا پنج سال آینده به 150 میلیون یورو افزایش ‌می‌دهد.

قوانین جدید برای تولید کنندگان ماشین‌های خودران

سخنگوی دولت انگلیس در آخرین نشست خبری تایید کرد در صورتی که اتومبیل‌های خودران باعث ایجاد خسارت در هر سطحی شوند، سازندگان آن با زندان مواجه خواهند شد.

راه اندازی سیستم پارک اتوماتیک خودرو در چین

به تازگی کمپانی‌های بوش و دایملر با همکاری یکدیگر موفق به راه اندازی سیستم پارک اتومبیل به صورت اتوماتیک در چین شدند.

همکاری بوش و دایملر برای توسعه سیستم‌های خودران

شرکت‌های Bosch و Daimler برای توسعه سیستم‌های خودران در کالیفرنیا باهم همکاری می‌کنند.

بر اساس آخرین گزارش ها انتظار می رود که تعداد وسایل نقلیه ی هوشمند به میزان قابل توجهی طی چهار سال آینده افزایش یافته و با رشد 27 درصدی تا سال 2022 به بیش از 125 میلیون برسد.

تحقیقات نشان می دهد مردم اتومبیل های هوشمند را به اتومبیل های خودران ترجیح می دهند.