همکاری ایالت میشیگان و انگلستان برای تولید اتومبیل های خودران

نمایندگان انگلیس و ایالت میشیگان توافقنامه ای برای اشتراک گذاری تخصص هایشان در تولید و پیشبرد اتومبیل های خودران امضا کرده اند.

اخیرا نمایندگان انگلیس و ایالت میشیگان اشتراک گذاری تخصص هایشان در تولید و پیشبرد اتومبیل های خودران را آغاز نمودند و در این راستا یاداشت تفاهمی بین Rick Snyder، فرماندار میشیگان و Richard Harrington وزیر بازرگانی انگلیس امضا شد.

دیترویت در میشیگان ، مرکز صنعت خودرو در کل ایالات متحده است و از تولیدکنندگان اتومبیل های سه شرکت بزرگ جنرال موتورز، فورد و Chrysler می باشد که همه ی آن ها دارای دفتر مرکزی در این شهر هستند. از طرف دیگردر سال های اخیر، بریتانیا به خاطرخدماتی که برای حق بیمه ارائه می دهد و اتومبیل های اسپرت خود از جمله Aston Martin Bentley, Jaguar, Land Rover و ... مشهور شده است. 

Snyder می گوید :" لندن بهترین نقطه در جهان برای راه سازی و نصب فناوری (V2X (Vehicle-to- infrastructure است که در آینده برای برقراری ارتباطات درون جاده ای و کاهش تاخیرات ناشی از ترافیک و کاهش تراکم استفاده خواهد شد."

وی می افزاید: " میشیگان در توسعه ی وسایل نقلیه ی هوشمند نقش مؤثری دارد و جلسات رو در رو با رهبران دولتی به ما کمک می کند این روابط را برای ایجاد همکاری های بیشتردر آینده تقویت کنیم."

مؤسسات و کسب و کارها از میشیگان و بریتانیا، تخصص اصلی خود را در توسعه نوآوری های حمل و نقل از جمله داده های تکنولوژیکی، نظارتی و سیاستی به اشتراک خواهند گذاشت وجلسات، کارگاه های آموزشی و کنفرانس ها در این رابطه مشترک خواهد بود.