ولوو و اریکسون قرارداد همکاری امضا کردند

ولوو و اریکسون قرارداد همکاری امضا کردند

شرکت Volvo Cars و Ericsson قرارداد ۵ ساله مربوط به اتومبیل‌های خودران را امضا کرده‌اند. بر اساس این قرارداد، اریکسون پلتفرم اتومبیل‌های خودران خود را به Volvo Cars ارائه می‌دهد که خدمات خودرو دیجیتال خودرو را در بیش از 120 کشور جهان در پنج سال آینده افزایش می‌دهد.

شرکت Volvo Cars و Ericsson قرارداد ۵ ساله مربوط به اتومبیل‌های خودران را امضا کرده‌اند. بر اساس این قرارداد، اریکسون پلتفرم اتومبیل‌های خودران خود را به Volvo Cars ارائه می‌دهد که خدمات خودرو دیجیتال خودرو را در بیش از 120 کشور جهان در پنج سال آینده افزایش می‌دهد. ولوو قصد دارد تا بیشتر بر تأمین خدمات اتومبیل خودران با کیفیت بالا تمرکز کند زیرا دیجیتالی سازی نیاز به خدمات نرم‌افزاری را گسترش می‌دهد. از طریق این قرارداد، صاحبان Volvo قادر خواهند بود از آخرین پیشرفت‌های خدمات دیجیتال خودروی مرتبط مانند مدیریت ناوگان، اتوماسیون، مخابرات، ناوبری و سرگرمی لذت ببرند.

خریداران خودروهای مدرن روز به‌طور فزاینده‌ای تصمیم خود را بر خرید خودرو بر اساس خدمات دیجیتال متمایز می‌کنند؛ ازاین‌رو همیشه نیاز به یک زیرساخت مطمئن و قابل اعتماد برای ارائه کیفیت خدمات در مقیاس بالا وجود دارد.
اریس تامسونز، مدیر فناوری‌های کسب‌وکار منطقه و کسب‌وکارهای جدید اریکسون می‌گوید: "اریکسون یک پلتفرم بسیار مقیاس‌پذیر و جهانی برای خدمات متصل به ماشین‌های ولوو ارائه می‌دهد. . با حذف پیچیدگی در حوزه‌هایی مانند قانون‌گذاری داده‌ها و مدیریت ذخیره و بهبود تأخیر خدمات، پلتفرم ما تجربه کلی کاربر "خدمات مرتبط با ماشین ولوو" را بهبود می‌بخشد."

فولکس‌واگن یکی دیگر از خودروسازان است که به دنبال افزایش خدمات متصل به خودرو است. این شركت آلمانی در ماه اكتبر همكاری خود را با شركت مایكروسافت برای ایجاد یک ابر خودرو، اعلام كرد. این حرکت به ادغام برنامه‌های شناخته شده شخص ثالث کمک می‌کند تا یک تجربه جدید را به رانندگان ارائه دهد. Volkswagen از خدمات ابر جدید خود برای بهینه‌سازی پیوند بین وسایط نقلیه خود، پلتفرم مبتنی بر ابر، و خدمات مشتری محور برای همه برندها مانند اکوسیستم "Volkswagen We" استفاده خواهد کرد. علاوه بر آن، این شرکت در استفاده از خدمات حمل‌ونقل پایدار در کل مجموعه کمک خواهد کرد.

مطالب مرتبط

ردیابی اطلاعات مالکین اتومبیل‌های هوشمند در چین

خبرهای اخیر حاکی از آن است که دولت چین استفاده‌ای فراتر از میزان مجاز داده‌های شخصی ارائه شده توسط اتومبیل‌های هوشمند افراد را دارد.

شرکت خودروساز بنتلی سیستم Wi-Fi in-car بدون وقفه راه‌اندازی می‌کند

بنتلی ادعا کرده است که اولین سیستم فوق‌العاده سریع، قابل‌اعتماد و ایمن in-car Wi-Fi را راه‌اندازی کرده است.

اتحادیه اروپا از استاندارد Wi-Fi برای اتومبیل‌های خودران استفاده می‌کند

اتحادیه اروپا تصمیم دارد بیشتر از استاندارد Wi-Fi نسبت به تکنولوژی 5G در اتومبیل‌های خودران استفاده کند.

همکاری شرکت‌های بزرگ برای تولید وسایل نقلیه‌ی خودران

اخیراً شرکت‌های بزرگ فورد و فولکس‌واگن تفاهم‌نامه (Memorandum Of Understanding) را امضا کردند تا مشارکت در زمینه‌ی خودروهای خودران را بررسی کنند.