آموزش آنلاین کاربرد اینترنت اشیا در پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی

آموزش آنلاین کاربردهای اینترنت اشیا در پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی

شرکت آمفنول یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی، مجموعه‌ای از کلاس‌های 20 دقیقه‌ای آنلاین را ایجاد کرده است که راهکارهای موجود مرتبط به کاربرد اینترنت اشیا (IoT) در پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی را تشریح می‌کند.

شرکت آمفنول یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی، مجموعه‌ای از کلاس‌های 20 دقیقه‌ای آنلاین را ایجاد کرده است که راهکارهای موجود مرتبط به کاربرد اینترنت اشیا (IoT) در پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی را تشریح می‌کند.

آمفنول طیف گسترده‌ای از راهکارهای ارتباطی را برای کاربردهای پزشکی دارد که شامل اتصالات I/O، اتصالات کواکسیال RF، مجموعه‌ای از کابل‌ها و راهکارهای مختلف مبتنی بر سنسور را ارائه می‌کند.

مباحث مطرح در این کلاس‌های مجازی:

  • کاربرد راهکار ارتباطی Amphenol RF در برنامه‌های پزشکی IoT
  • سنسورهای مرتبط با برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی
  • راهکارهایهوشمند ارتباطی Amphenol RF در پزشکی

در اینجا خلاصه‌ای از نمونه کلاس اول Amphenol RF Interconnect در کاربردهای اینترنت اشیا IoT در پزشکیآورده شده است:

ارتباطبی‌سیم به سرعت به عنوان ستون فقرات حیاتی برای بهداشت IoT فراهم می‌شود و باعث می‌شود سلامت قلب، نظارت بر بیمار از راه دور، فیلم بیمارستانی، انتقال داده‌ها، خدمات موقعیت مکانی تجهیزات بیمارستانی و غیره انجام شود. اتصالات RF به طور گسترده در دستگاه‌های MRI، مانیتورها و سایر تجهیزات تصویربرداری استفاده می‌شوند.

برای کسب اطلاعات در مورد راهکارهای این شرکت برای برنامه‌های کاربردی پزشکی IoT و مراقبت‌های بهداشتی، حتماً روی هر فهرست پخش کلیک کنید.

مباحث اصلی:

  • محرک‌های بازار و روند گسترش سریع اینترنت اشیا IoT پزشکی
  • نحوه شناسایی برنامه‌های پزشکی/بهداشتی که دارای محتوای اتصال RF هستند
  • نوع اتصال و راهکارهای موجود در مورد Ampheonl RF
  • قابلیت‌های سفارشی‌سازی محصول آمفنول RF و کاربردها

مدرس این مباحث مت برک است که در حال حاضر به عنوان مدیر فروش و مدیریت برنامه برای آمفنول RF، بخشی از شرکت آمفنول فعالیت می‌کند. وی از اعضای تیم اجرایی است و از زمان آمدن در سال 2008، سهم قابل‌توجهی در تیم فروش داشته است. سابقه اثبات شده وی در زمینه همکاری بین گروهی و کار آزمایی او برای تفکر رو به جلو، وی را به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در دستیابی به اهداف رشد شرکت تبدیل کرده است. ویدیوی کلاس‌ها از طریق این لینک زیر در دسترس هستند:

Interconnect and Sensing Solutions in Medical IoT and Healthcare Applications

مطالب مرتبط

نقص امنیتی در بلوتوث کم مصرف تهدید جدی برای تجهیزات پزشکی

بلوتوث در همه چیز از بلندگوها گرفته تا ضربان‌ساز ایمپلنت کاشته شده استفاده می‌شود به همین علت آسیب‌پذیری‌های مربوط به بلوتوث کم‌مصرف می‌تواند بر روی این تجهیزات تأثیر بگذارد.

آیا ویروس کرونا با اینترنت اشیا قابل‌ کنترل است؟

اینترنت اشیا (IoT) توانایی متوقف کردن تکثیر و شیوع Coronavirus را دارد و می‌تواند در آینده برای جلوگیری از چنین موارد اضطراری به کار گرفته شود.

استفاده از فناوری سنجش هوشمند در عروسک‌ها

فناوری سنجش هوشمند برای غنی‌سازی تجربیات کاربران و ارائه قابلیت‌های برتر به محصولات و تجهیزات بهداشتی و درمانی معرفی می‌شوند.

محققان سنگاپوری کاشت میکروسنسور را توسعه دادند

محققان دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) یک دستگاه خواننده جدید بی‌سیم را ایجاد کرده‌اند که به تغییرات خوانش یک سنسور حساس است و امکان ایجاد میکروسنسورهایی با دقت میلیمتری را فراهم می‌کند کهبرای تزریق در زیر پوست استفاده می‌شوند.