Smart Cooktops.jpg

اجاق برقی هوشمند

دیگر نگران سوختن غذای تان نباشید! با اجاق هوشمند دیگر نیازی نیست از کسی بخواهید تا زیر غذا را کم یا زیاد کند. اجاق هوشمند با اتصال بی‌سیم به نرم‌افزار موبایل می‌تواند پخت‌وپز را از هرجایی که هستید برایتان مهیا سازد.

دیگر نگران سوختن غذای تان نباشید! با اجاق هوشمند دیگر نیازی نیست از کسی بخواهید تا زیر غذا را کم یا زیاد کند.

اجاق هوشمند با اتصال بی‌سیم به نرم‌افزار موبایل می‌تواند پخت‌وپز را از هرجایی که هستید برایتان مهیا سازد.

این محصول یکی دیگر از اجزای آشپزخانه هوشمند است که برای اتصال بیسیم از وای‌فای و بلوتوث استفاده می‌کند و می‌تواند با نرم‌افزار موبایل یا حتی دستیارهای صوتی (مانند Amazon Echo یا Google Home) یکپارچه سازی و مدیریت شود.

با تنظیم سناریو می‌توانید عملکردهای خودکار را به گونه ای تنظیم کنید تا بدون حضور شما پخت‌وپز انجام شود (مثلاً در ساعتی مشخص اجاق با دما و به اندازه ی زمان از پیش تعیین شده، روشن میشود)

این محصول هوشمند می‌تواند متناسب با انواع دستور پخت (که شما به آن میدهید) و یا نوع مواد اولیه، زمان و حرارتِ موردنیاز برای پخت انواع حبوبات، سبزیجات، گوشت‌ و ... را تنظیم کند. فرض کنید میخواهید خوراک گوشت گوسفند بپزید، مواد را داخل قابلمه بریزید ، نوع گوشت و یا غذا را از داخل اپ موبایل انتخاب کنید و تنها، ساعتی که میخواهید غذایتان آماده باشد را به این محصول هوشمند بگویید. حالا غذایتان سر وقت آماده است!

در این اجاق ، با هدف پیشگیری از برق گرفتگی، به طور هوشمند اتصالی‌هایِ ایجاد شده در اجاق شناسایی میشود و برق دستگاه به طور خودکار قطع میشود، تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنند. 

نشانگر دما، سیستم ایمنی هوشمند، کنترل از طریق اپ موبایلی، امکان ایجاد انواع سناریو های هوشمند و زمانبندی،پشتیبانی از انواع مواد اولیه و دستور پخت، و قفل کودک از امکاناتی هستند که می‌توان برای این اجاق‌ هوشمند نام برد. ضمنا این محصول هوشمند با انواع سیستم های خانه هوشمند یکپارچه میگردد.

مثلاً شما میتوانید هود هوشمندِ خانه را به این محصول ارتباط بدهید، و به هود اجازه دهید به طور خودکار دمای اجاق را حس کند و روشن شود.

مطالب مرتبط

کتری هوشمند امکان کنترل از طریق موبایل هوشمند را برای شما میسر میکند. شرکت های بزرگ حوزه تکنولوژی همچون شیائومی اقدام به فروش این محصول کرده اند که در این محتوا به بررسی یکی از پرکاربرد ترین کتری‌های هوشمند میپردازیم.

گفته می‌شود آمازون قصد دارد برخی از فناوری‌هایی را که در فروشگاه‌های Amazon Go ( فروشگاه‌های بدون صندوق آمازون) استفاده می‌کند را به آشپزخانه شما بیاورد. به گفته Insider ، این شرکت روی یخچال هوشمندی کار می‌کند که می‌تواند محتویات یخچال را رصد کرده و در صورت کمبود چیزی، به شما کمک کند که آن را سفارش دهید.

آمازون اخیرا ربات خانگی جدید خود را بانام آسترو رونمایی کرده است. آسترو یک دستیار خانگی هوشمند است که مجهز به فناوری الکسا میباشد و مانند یک نگهبان در خانه شما گشت میزند.

این ترندهای جدید باعث ایجاد نوآوری در فناوری خانه هوشمند خواهند شد. امروزه خانه های هوشمند در سرتاسر جهان در حال تبدیل شدن به یک "جریان اصلی تکنولوژیک" هستند. ترندهای رو به رشد خانه هوشمند، فضا را برای بسیاری از نوآوری‌های جدید ایجاد می‌کند. در این مقاله در مورد خانه هوشمند و روندهای آن صحبت می‌کنیم.