افزایش فروش جهانی دستگاه‌های پوشیدنی در سال 2019

افزایش فروش جهانی دستگاه‌های پوشیدنی در سال 2019

طبق آخرین آمار Gartner پیش‌بینی می‌شود که فروش جهانی دستگاه‌های پوشیدنی در سال 2019 به میزان 25.8 درصد به 225 میلیون دلار (176.3 میلیون پوند) افزایش یابد.

طبق آخرین آمار Gartner پیش‌بینی می‌شود که فروش جهانی دستگاه‌های پوشیدنی در سال 2019 به میزان 25.8 درصد به 225 میلیون دلار (176.3 میلیون پوند) افزایش یابد. Gartner همچنین پیش‌بینی کرد که هزینه‌های مصرف‌کننده نهایی در دستگاه‌های پوشیدنی در سال 2019 به 42 میلیارد دلار (32.9 میلیون پوند) خواهد رسید.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که 74 میلیون ساعت هوشمند در سال 2019 مورد استفاده قرار خواهد گرفت که بخش عمده‌ای از دستگاه‌های پوشیدنی را تشکیل می‌دهند. اما طبق آمار Gartner، تا سال 2022، دستگاه‌هایی که روی گوش قرار می‌گیرند با 158 میلیون نسخه در مقایسه با 115 میلیون نسخه هوشمند در 2022 به فروش می‌رسند .در این میان دستگاه‌هایی مانند IconX سامسونگ، PlantBox FIT و Apple AirPods بیش از 30 درصد از تمام پوشیدنی‌های حمل شده را تأمین می‌کنند.

Alan Antin، مدیر ارشد در Gartner می‌گوید: "در حال حاضر، بازار smartwatch با قیمت نسبتاً پایدار و بالاتر قیمت متوسط (ASP) ساعت اپل تقویت شده است. اما انتظار می‌رود کل ASP از smartwatch ها به آرامی از 221.99 دلار (173.95 GBP) در سال 2018 به 210 دلار (164.5 میلیارد دلار) در سال 2022 به دلیل رقبای ارزان قیمت نزول کنند و ازآنجاکه حجم بیشتر باعث کاهش تولید و هزینه قطعات شود، قیمت‌گذاری را پایدار نگه دارند."

بر اساس تحقیقات Forbes، "صداها" می‌توانند اساس تولید پوشیدنی‌های بعدی باشند که بر روند کنترل سلامت تأثیر خواهند گذاشت. Forbes در مقاله اخیر خود، اشاره کرد که این دستگاه‌ها تاکنون 5/1 میلیارد دلار رشد کرده‌اند. کاربران می‌توانند با استفاده از این پوشیدنی‌ها ضربان قلب خود کنترل کنند و یا حتی با کمک سنسورهای حرکت به‌طور همزمان به موسیقی موردعلاقه خود گوش دهند.

مطالب مرتبط

اینترنت اشیا، تنها گزینه‌ی مناسب دستگاه‌های پوشیدنی

بازار دستگاه‌های پوشیدنی در شش سال گذشته به شدت افزایش یافته و از سال 2012 تا امروز از 750 میلیون دلار در به حدود 6 میلیارد دلار رسیده است. در این راستا شبکه‌های LTE-M و NB-IoT بسیار گسترده شده‌اند و بازارهای فزاینده‌ای بیشتر از IoT سلولی به عنوان تنها گزینه بلندمدت برای اتصال اکثریت وسیع برنامه‌های در حال ظهور استفاده می‌کنند.

زیمنس و آروبا، شراکت خود را در دنیای فناوری اطلاعات را اعلام کردند

Siemens و Aruba، شراکت استراتژیک خود را بر روی پل زدن فناوری عملیاتی (OT) و فناوری اطلاعات (IT) را اعلام کردند.

تولید تراشه امنیتی مبتنی بر کوانتوم برای دستگاه‌های اینترنت اشیا

شرکت بریتانیایی Crypto Quantique اولین تراشه امنیتی مبتنی بر کوانتوم را برای استفاده در دستگاه‌های IoT معرفی کرد.

تولید تجهیزات اینترنت اشیا بدون نیاز به باتری

Atmosic Technologies تولید کننده تجهیزات نیمه‌رسانا در کالیفرنیا، بلوتوث نسل پنجم را به عنوان کم‌مصرف‌ترین تولید این شرکت معرفی کرده است که شامل مجموعه‌های M2 و M3 می‌شود و برای فعال کردن دستگاه‌های IoT در هر نقطه بدون نیاز به باتری قابل استفاده است.