اینترنت اشیا راهکارهای خرده‌فروشی ERP را ارتقا می‌دهد

اینترنت اشیا راهکارهای خرده‌فروشی ERP را ارتقا می‌دهد

بخش خرده‌فروشی تغییرات چشمگیر در بازارهای جدید بر اساس تکنولوژی را تجربه کرده است، که تطبیق فناوری با اینترنت اشیا (IoT) را تسریع می‌بخشد.

 
بخش خرده‌فروشی تغییرات چشمگیر در بازارهای جدید بر اساس تکنولوژی را تجربه کرده است، که تطبیق با فناوری اینترنت اشیا (IoT) را تسریع می‌بخشد. دیجیتال‌سازی گسترده‌ی بازار باعث ایجاد صنعتی شده است که اطلاعات و تقاضای زیادی را در مقایسه با عرضه و هدایت پول نقد در اختیار دارد. هنگام تجزیه و تحلیل استفاده از IoT در خرده‌فروشی، فناوری‌های متعددی موردنیاز است. این تغییر در فرایندهای خرده‌فروشی توسط مجموعه‌ای از سیستم‌های هدفمند فعال می‌شوند.

توسعه بازار خرده‌فروشی IoT

بر اساس آخرین تحقیقات بازار توسط Juniper Research، درآمد حاصل از سیستم‌عامل‌های خرده‌فروشی IoT در سال 2023 به 4.3 میلیارد دلار خواهد رسید. آخرین یافته‌های این تحقیق حاکی از آن است که افزایش رقابت‌های شدید در بخش خرده‌فروشی، افزایش تجارت الکترونیک و هزینه‌های اجاره فروشگاه به عنوان یک انگیزه بزرگ برای خرده‌فروشان جهت پیاده‌سازی سیستم‌عامل‌های IoT عمل می‌کنند. تحليلگران اذعان داشتند كه پیاده‌سازی پلتفرم IoT به خرده‌فروشان اجازه خواهد داد بازدهي كيفيت، به ويژه در زنجيره عرضه، منجر به افزايش سود عملياتي شود.

Juniper پیش‌بینی می‌کند که این افزایش بهره‌وری تا سال 2023، تعداد کل دارایی‌های متصل به پلتفرم IoT را به تقریباً 25 میلیارد واحد خواهد رساند که نسبت به سال 2018 بیش از 5 میلیارد افزایش داشته است. Juniper اعلام کرد که افزایش سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) و استفاده از سنسورهای IoT برای افزایش بهره‌وری منابع، نرم‌افزارهای خرده‌فروشی IoT را به سرعت در اختیار خواهد داشت و سرمایه‌گذاری سالانه در راستای راهکارهای ERP تا سال 2023 به بیش از 13 میلیارد دلار می‌رسد.

مطالب مرتبط

دستگاه‌های اینترنت اشیا به سوپر کامپيوتر تبدیل می‌شوند

شرکت نرم‌افزاری Sisense، اخیراً موتور شناسایی داده‌ها با نام "Sisense Hunch" که هدف آن تبدیل سنسورها، تلفن‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی به سوپر کامپیوتر است را راه‌اندازی کرده است.

تولید تجهیزات اینترنت اشیا بدون نیاز به باتری

Atmosic Technologies تولید کننده تجهیزات نیمه‌رسانا در کالیفرنیا، بلوتوث نسل پنجم را به عنوان کم‌مصرف‌ترین تولید این شرکت معرفی کرده است که شامل مجموعه‌های M2 و M3 می‌شود و برای فعال کردن دستگاه‌های IoT در هر نقطه بدون نیاز به باتری قابل استفاده است.

تولید تراشه امنیتی مبتنی بر کوانتوم برای دستگاه‌های اینترنت اشیا

شرکت بریتانیایی Crypto Quantique اولین تراشه امنیتی مبتنی بر کوانتوم را برای استفاده در دستگاه‌های IoT معرفی کرد.

سرمایه گزاری Perch در خرده‌فروشی هوشمند و اینترنت اشیا

Perch مبلغ 1.7 میلیون دلار برای کمک به افزایش خرده‌فروشی از طریق فناوری‌های IoT تأمین می‌کند.