اینتل از Ordnance Survey برای به دست آوردن اطلاعات کسب و کارها کمک می‌گیرد

اینتل از Ordnance Survey برای به دست آوردن اطلاعات کسب و کارها کمک می‌گیرد

کمپانی Intel و (Ordnance Survey (OS در زمینه شهر هوشمند و برای به دست آوردن اطلاعات دقیق موقعیت مکانی سازمان‌ها و کسب و کارهای بریتانیا همکاری می‌کنند.

اخیراً کمپانی Intel همکاری خود را با سازمان نقشه برداری بریتانیا (Ordnance Survey (OS، در زمینه شهر هوشمند و به دست آوردن اطلاعات دقیق موقعیت مکانی سازمان‌ها و کسب و کارهای بریتانیا اعلام کرده است.

در این سرویس جدید، اطلاعات دقیق و قابل تنظیم و ترکیب شده با قابلیت‌های نقشه‌برداری مبتنی‌بر دوربین‌های نظارتی Mobileye کمپانی اینتل به همراه تجربه و تخصص زمین شناسی (Ordnance Survey (OS ارائه خواهد شد.

به نظر می‌رسد برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در این زمینه امری مهم است. توانایی نقشه‌برداری Mobileye کمپانی اینتل به گسترش اطلاعات مربوط به مکان کسب و کارهای جدید در بخش‌ بازار، از جمله شهرهای هوشمند کمک می‌کند. با کمک فناوری Mobileye کمپانی اینتل، وسایل نقلیه حجم قابل‌توجهی از اطلاعات مکانی را در شبکه‌های جاده‌ای و زیرساخت‌های جاده جمع‌آوری می‌کنند.

Neil Ackroyd مدیرعامل Ordnance Survey، می‌گوید: "در (OS) ما سخت تلاش می‌کنیم تا محیطی را برای پشتیبانی از فناوری‌های جدید و خدمات داده در بخش عمومی و خصوصی فراهم کنیم. (OS) به عنوان یک مشاور مورد اعتماد، فرصت‌های موجود و جدید بازار را موردتوجه قرار می‌دهد و همچنان به سرمایه‌گذاری و نوآوری برای حمایت از مشتریان ابزارهای خود و کشف پروژه‌های جدید مانند CAV، 5G و IoT ادامه خواهد داد."

چندی قبل، اینتل مشارکت خود را با Alibaba در بکارگیری تکنولوژی ردیابی ورزشکار با استفاده از هوش مصنوعی (AI) در بازی‌های المپیک 2020 اعلام کرد. این فناوری از تکنولوژی جدید Intel و رایانش ابری Alibaba به منظور نشان دادن عضلات وررزشکاران به صورت سه‌بعدی در طول آموزش و مسابقات، استفاده می‌کند.

Navin Shenoy معاون اجرایی و مدیرکل گروه داده‌های مرکزی کمپانی اینتل، می‌گوید: "ترکیب زیرساخت‌های رایانش ابری Alibaba و تکنولوژی هوش مصنوعی اینتل، برنامه‌ای به نام 3D Athlete Tracking را منجر شده است که نه تنها می‌توانند حرکات ورزشکاران در طول مسابقات تحلیل کنند، بلکه درک بهتری از آن به مخاطبان ارائه می‌دهند. این تکنولوژی دارای پتانسیل باور نکردنی به عنوان یک ابزار آموزشی برای ورزشکاران است و انتظار می رود که یک روش کاملا جدید برای پخش کنندگان، تجزیه و تحلیل و بازنگری محتوا در طی محتوا باشد."

مطالب مرتبط

بریتانیا یک میلیارد پوند برای هوش مصنوعی هزینه می‌کند

بریتانیا در نظر دارد یک میلیارد پوند در زمینه توسعه هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند. در مارس ۲۰۱۷ دولت بریتانیا از Jerome Pesenti خواست تا راهکارهای لازم برای استقرار هوش مصنوعی را بررسی کند، که نتیجه این بررسی تهیه یک بسته ۱ میلیارد پوندی برای حمایت از توسعه هوش مصنوعی در صنعت، دانشگاه و سراسر کشور بود. این سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۱۹ شروع به شکوفایی خواهد کرد.

هوش مصنوعی چگونه می‌تواند به بازاریابان کمک کند

برای متخصصان بازاریابی امروز، همه‌چیز در مورد داده‌ها تمایز است. بینش درست و ترکیب اطلاعات باهم، وجه تمایز از جمعیت است. هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین (ML) می‌تواند در این مورد کمک کند اما این به همان اندازه ساده نیست.

سیستم جدید بلک‌بری امنیت بیشتری را به شهرهای هوشمند می‌بخشد

BlackBerry متعهد شده است تا با کمک به بخش‌های خصوصی و دولتی، توسعه شهرهای هوشمند و سیستم‌های حمل و نقل هوشمند را با خدمات سیستم امنیتی مدیریت اعتبارسنجی (SCMS) توسعه دهد.

رایانش ابری Alibaba و راهکارهای کلیدی برای اینترنت اشیا

اخیراً Libelium، تولید کننده‌ی شبکه‌های بی‌سیم، به سرویس رایانش ابری کمپانی Alibaba، جهت برقراری ارتباط و سرعت بخشیدن به روند به‌کارگیری IoT پیوسته است.