تجهیز اتومبیل‌های Honda به اپلیکیشن Drivemode در جهت تقویت حمل‌ونقل متصل

تجهیز اتومبیل‌های Honda به اپلیکیشن Drivemode در جهت تقویت حمل‌ونقل متصل

Honda همکاری با Drivemode را در زمینه طراحی اپلیکیشن آغاز کرده است تا بتواند امکانات رانندگی هر چه ایمن‌تر را برای کاربران خودروهای خود فراهم کند.

Honda همکاری با Drivemode را در زمینه طراحی اپلیکیشن آغاز کرده است تا بتواند امکانات رانندگی هر چه ایمن‌تر را برای کاربران خودروهای خود فراهم کند.

این دو شرکت از سال 2015 با یکدیگر همکاری داشته‌اند و Drivemode فعالیت‌های مشترک توسعه نرم‌افزاری را با گروه تحقیق و توسعه هوندا انجام می‌دهد. این نوآوری بخشی از پروژه Xcelerator هوندا بود، برنامه‌ای که تمام مراحل بودجه‌ای آن هم طراحی شده است.

محصول Drivemode، برنامه ایست که رانندگی ایمن‌تری را برای کاربران مهیا می‌کند و آنها را قادر می‌سازد با خیال راحت از دستورات دارای صدای فعال استفاده کرده و با سایر برنامه‌های دیگر از اپلیکیشن‌های مسیریابی گرفته تا پخش موسیقی و پیام‌رسانی ادغام شوند. این برنامه بیش از 2.5 میلیون بار در 150 کشور دانلود شده است.

این شرکت در شعبه تحقیق و توسعه هوندا قرار دارد. به گفته مطبوعات خبری، این حرکت - ایجاد ارزش جدید در زمینه ارتباطات خودرو را تسریع خواهد کرد که به بینش هوندا برای ارائه خدمات به مردم در سراسر جهان با رویکرد گسترش رفاه و آرامش در زندگی کمک خواهد کرد.

Toshihiro Mobe مدیر هوندا در بیانیه‌ای گفت: "به عنوان گامی در جهت تحقق ارزش آفرینی برای حمل‌ونقل و تقویت زندگی روزمره مردم که بخشی جدایی‌ناپذیر از چشم‌انداز 2030 هوندا است، ما تصمیم گرفتیم تا روابط مشترک خود را با Drivemode گسترش دهیم."

وی افزود: "اطمینان داریم که تحقق این ارزش جدید هنگامی که منابع انسانی متخصص، فناوری‌های نوآورانه نرم‌افزاری و تجربه گسترده Drivemode، به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذار با فناوری‌ها و قابلیت‌های توسعه محصول هوندا ترکیب شوند، امکان‌پذیر خواهد بود."

"ما تلاش خواهیم کرد تا خدمات بیشتری را ارائه دهیم که ضمن افزایش بهره‌وری، مشتریان نیز راضی باشند."

بسیاری از نوآوری‌های هوندا در همکاری با Drivemode شکل گرفته است و Drivemode نیز بیشتر در حوزه کنترل درون خودرو متمرکز شده است. همچنین هوندا طی قراردادی که با آمازون برای ارائه سرویس تحویل خودرو در ماه ژوئیه و یک سرویس سرگرمی جدید را در نمایشگاه CES داشته، موفق عمل کرده است.

شاید جالب‌ترین پیشرفت این شرکت از منظر فنی، فناوری "تقاطع هوشمند" آن بود که سال گذشته رونمایی شد. در این رونمایی وسیله نقلیه هوندا داده‌های جاده را به سیستم زیرساخت (V2I) منتقل می‌کند و اتومبیل حرکت خود را مطابق داده‌های دریافتی تنظیم می‌کند. هوندا تخمین زده است که تقریباً از هر پنج مورد مرگ‌ومیر در هر سال در ایالات‌متحده، تقریباً یک مرگ در تقاطع‌ها رخ می‌دهد.

مطالب مرتبط

تسلا به کاربران اجازه می‌دهد تا بوق و صدای اتومبیل خود را سفارشی کنند

Tesla به زودی به کاربران امکان سفارشی‌سازی صدای بوق و حرکت باسرعت کم وسایل نقلیه خود را می‌دهد.

طی یک دهه آینده وسایل نقلیه خودران بهتر از انسان رانده می‌شوند

تحقیقات نشان می‌دهد که مردم نسبت به قابلیت اطمینان اتومبیل‎های خودران در مقایسه با خودروهایی که به راننده نیاز دارند، نگران هستند و تنها 29 درصد از مردم معتقدند اتومبیل‌های خودران امروزی بهتر از انسان رانندگی می‌کنند.

شانگهای اولین شهر چین در اعطای مجوز حمل‌ونقل مسافر برای اتومبیل‌های خودران است

شانگهای اولین شهر در چین است که به اتومبیل‌های خودران اجازه حمل‌ونقل مسافر را در خیابان‌ها این شهر می‌دهد.

تحلیل وضعیت جاده‌ها با استفاده از اتومبیل‌های خودران

شرکت تویوتا به دنبال ایجاد راهکاری برای تجزیه‌وتحلیل داده‌های ارسالی اتومبیل‌های خودران به منظور اطلاع از وضعیت جاده‌ها است. قرار است این طرح به صورت پایلوت در شهر آکایوا ژاپن اجرا شود.