حضور شرکت نبکا در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند

حضور شرکت نبکا در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند

شرکت نبکا ضمن حضور در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند از شما عزیزان دعوت می‌نماید برای بازدید از غرفه این شرکت از مرکز همایش‌های برج میلاد در تاریخ 19 و 20 آذر ماه 1397 و از ساعت 8.30 لغایت 17 بازدید نمایید.

نخستین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند اسفندماه سال گذشته برگزار شد و در آن شهردار تهران، وزیر ارتباطات، معاون رییس جمهور، اعضای شورای شهر تهران ، جمعی از مدیران ارشد شهری و کشوری و نخبگان این حوزه همراه با چندین چهره شناخته شده بین‌المللی حضور داشتند و شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری از جمله اپراتورهای تلفن همراه، تولید‌كنندگان و ارائه‌دهندگان نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مرتبط به شهر هوشمند، تولید کنندگان اپ‌ها و برنامه کاربردی تحت موبایل، شرکت‌های فعال در زمینه اینترنت اشیا، بانک‌های خصوصی و دولتی کشور و ... نیز آخرین دستاوردهای خود را در بخش نمایشگاهی این رویداد عرضه کردند.

دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند با حضور وزرا، مدیران ارشد دولتی و شهرداری‌ها، مهمانان خارجی، فعالین بخش خصوصی، پژوهشگران و علاقمندان در حوزه شهر هوشمند و با شعار «تهران من، تهران هوشمند» برگزار می‌شود.

محورهای دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند:

  1. نقشه راه شهر هوشمند: از ایده تا بلوغ
  2. الگوهای مشارکت ذی‌نفعان
  3. زیست‌بوم نوآوری در شهر هوشمند
  4. حکم‌روایی هوشمند و تحول دیجیتال
  5. پایداری و زیست پذیری
  6. هوشمندسازی شهری و نهادهای ملی

نبکا شهرها و شهروندان را از طریق ارائه خدمات خلاقانه‌ی دیجیتال و نوآوری‌های مرتبط با شهر هوشمند، برای دستیابی به زندگی سالم، ایمن‌تر، و با کیفیتی بالاتر توانمند می‌کند. ما طیف گسترده‌ای از راهکارهای نوآورانه و محصولات اینترنت اشیا، را برای شهرهای پایدار ارائه می‌کنیم.
از شما دعوت می‌نماییم برای آشنایی با راهکارهای ما از غرفه نبکا در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند بازدید نمایید.

راهکارهای نبکا:

مطالب مرتبط

وای‌فای رایگان برای شهروندان تهران

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از آغاز نصب کیوسک‌های هوشمند در پایتخت به عنوان یکی از پروژه‌های برنامه «تهران هوشمند» خبر داد.

اولین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، رویدادی که در راستای هوشمندسازی شهرها به ویژه پایتخت برگزار شد و محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و محمدعلی نجفی شهردار تهران و دراین مراسم به سخنرانی پرداختند.

Nobka_smarttehran.jpg

نخستین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند از روز یک شنبه 13 اسفند ماه ۱۳۹۶ تا روز دوشنبه 14 اسفند ماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

تاکید وزیر ارتباطات بر توسعه شهر هوشمند

وزیر ارتباطات در صحبت های اخیر خود یکی از مهمترین فضاهای توسعه کسب و کار نوین را حوزه شهر هوشمند و پروژه های تعریف شده برای آن دانست و نقش مدیران شهری را در توسعه اقتصاد بازار مهم اعلام کرد.