اریکسون در ایالات‌متحده کارخانه هوشمند می‌سازد

راه‌اندازی کارخانه هوشمند توسط اریکسون در ایالات‌متحده

اریکسون اعلام کرده است که در حال برنامه‌ریزی برای ساخت اولین کارخانه هوشمند در آمریکا می‌باشد.

اریکسون اعلام کرده است که در حال برنامه‌ریزی برای ساخت اولین کارخانه هوشمند در ایالات‌متحده آمریکا می‌باشد. این کارخانه تجهیزات پیشرفته رادیوئی را برای افزایش ظرفیت و پوشش شبکه در مناطق روستایی و همچنین تجهیزات شبکه 5G را برای مناطق شهری تولید خواهد کرد.

این شرکت خاطرنشان کرد که توسعه هر دو منطقه برای استقرار هرچه سریع‌تر شبکه 5G در منطقه آمریکای شمالی حائز اهمیت است. اریکسون علاوه بر کارخانه هوشمند آمریکا، به راه‌اندازی نسل جدید تولیدات هوشمند از طریق راه‌اندازی تولید مدولار و انعطاف‌پذیر در کارخانجات خود در استونی، چین و برزیل سرعت می‌بخشد.

فردریک جیدلینگ معاون اجرایی و مدیر بخش شبکه اریکسون در این باره می‌گوید: "ما همچنان بر روی همکاری نزدیک با مشتریانمان تمرکز می‌کنیم و آنها را در ساخت شبکه 5G در سطح جهانی و در آمریکای شمالی حمایت می‌کنیم. امروز ما ماه‌ها آماده را به پایان می‌بریم و می‌توانیم برای اجرا این پروژه به ایالات‌متحده برویم. علاوه بر این، چشم‌انداز ما دیجیتال‌سازی کل فرایند تولید جهانی نظیر ایجاد این کارخانه در ایالات‌متحده است. با اتصال به شبکه 5G ما سرعت صنایع نسل چهارم را تسریع می‌کنیم و کارخانه‌های اتوماتیک را برای آینده آماده می‌کنیم."

عصر هوشمند و اتصال دستگاه‌ها به یکدیگر نزدیک است، تولیدکنندگان ماشین‌آلات مجبور هستند که مدل‌های کسب‌وکار خود را بازنویسی کنند و راهکارهای تولید محصولات خود را دوباره تعریف کنند تا تمرکز بر روی عملکرد سیستم‌عاملی در سطح دستگاه باشد که بتواند پردازش مقادیر زیادی از دادها را به صورت خودکار و در زمان واقعی و توانایی پیش‌بینی دقیق و یکپارچه‌سازی با فروشندگان را فراهم کند.

مطالب مرتبط

گزارشات اخیر روند رو به رشد سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در زمینه دیجیتال‌سازی را نشان می‌دهد

یکی از مطالعات جدید نشان می‌دهد که بیش ۳۷ درصد از شرکت‌ها با اندازه متوسط با بازدهی بالاتر از میانگین، تکنولوژی‌های اینترنت اشیا (IoT) و هوش مصنوعی (AI) را به عنوان بخش مهمی از برنامه‌ریزی سرمایه‌گذاری خود در نظر دارند.

رهبران تجاری اروپا خواستار اولویت‌بندی فناوری‌های مرتبط با اتوماسیون هستند

در نظرسنجی صورت گرفته از شرکت‌های قدرتمند اروپایی، رهبران این شرکت‌ها از اتحادیه اروپا درخواست کردند که فناوری‌های مرتبط با اتوماسیون نظیر شبکه (5G) و هوش مصنوعی (AI) را اولویت‌بندی و پشتیبانی کند.

شرکت‌های ST Engineering و Nokia در زمینه توسعه شبکه 5G و اینترنت اشیا همکاری می‌کند

شرکت سنگاپوری ST Engineering توافقنامه همکاری با نوکیا به امضا می‌رساند تا فعالیت خود را در حوزه فناوری‌های کلیدی نظیر شبکه 5G و IoT گسترش دهد.

همکاری مایکروسافت و BMW برای توسعه کارخانه‌های هوشمند

مایکروسافت و BMW برای پشتیبانی از توسعه کارخانه‌های هوشمند یک پلتفرم منبع‌باز راه‌اندازی می‌کنند.