سرمایه گذاری جهانی IoT در سال 2019 به 745 میلیارد دلار خواهد رسید

سرمایه گذاری جهانی IoT در سال 2019 به 745 میلیارد دلار خواهد رسید

طبق آخرین ارقام IDC، انتظار می‌رود که هزینه‌های جهانی اینترنت اشیا (IoT) تقریباً به نرخ 750 میلیارد دلار در سال 2019 برسد.

طبق آخرین ارقام IDC، انتظار می‌رود که هزینه‌های جهانی اینترنت اشیا (IoT) تقریباً به نرخ 750 میلیارد دلار در سال 2019 برسد.شرکت‌های تحلیلی در این زمینه، این ارقام را به عنوان آخرین به‌روزرسانی برای راهنمای اینترنت اشیا در سراسر جهان ارائه داده‌اند. تجزیه و تحلیل قبلی شرکت‌ها در ماه ژوئن، رقم 1.2 تریلیون دلار را تا سال 2022 پیش‌بینی نمود که ممکن است نسبت به سال‌های گذشته کاهش زیادی را نشان دهد.

در هر صورت، بر اساس تحقیقات انجام شده، بخش تولیدی به عنوان بزرگترین سرمایه‌گذار محسوب می‌شود. تولید گسسته 119 میلیارد دلار ، تولید فراوری شده 78 میلیارد دلار، حمل و نقل 71 میلیارد دلار و آب و برق 61 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت.

اتوماسیون اداری فرودگاه به عنوان محبوب‌ترین مورد برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی اینترنت اشیا در سال جدید دیده می‌شود. بااین‌حال، IDC یادآور می‌شود که شارژ باتری خودروهای الکتریکی، نظارت بر میدان‌های کشاورزی، تله‌متری و بازاریابی همگی جزو زمینه‌های موردتوجه برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌روند.

ایالات متحده آمریکا با 194 میلیارد دلار و چین با 182 میلیارد دلار در بالای لیست کشورهای علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این زمینه هستند. ژاپن با هزینه‌ی 65.4 میلیارد دلار، آلمان 35.5 میلیارد دلار و کره 25.7 میلیارد دلار در رده پنجم قرار دارند.

فصل بعدی IoT تازه شروع شده است، همانطور که مشاهده می‌کنیم تغییرات دیجیتالی اساس امکان دادن فیزیکی به خودکار سازی و تقویت تجربه‌های انسانی در یک جهان هوشمند است.

مطالب مرتبط

شش گام مؤثر برای به دست آوردن داده‌های صحیح اینترنت اشیا و اهمیت ساختار سازمانی

گزارش جدیدی از شرکت Alooma ارائه دهنده شبکه زیرساخت اطلاعات منتشر شده است که شش گام مؤثر برای سهولت ادغام ابزارهای ابری و داده‌های IoT را ارائه می‌دهد.

سرمایه‌گذاری غول نفتی جهان در استارتاپ‌ها

شرکت نفتی توتال هم چالش استارتاپی برگزار و هم سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر انجام ‌می‌دهد. در سالهای اخیر، شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا از استارتاپ‌ها نوپا پشتیبانی کرده‌اند و امسال بسیاری از آنها تلاش‌های خود را افزایش داده‌اند تا در خارج از بازارهای داخلی حضور داشته باشند.

اینترنت اشیا راهکارهای خرده‌فروشی ERP را ارتقا می‌دهد

بخش خرده‌فروشی تغییرات چشمگیر در بازارهای جدید بر اساس تکنولوژی را تجربه کرده است، که تطبیق فناوری با اینترنت اشیا (IoT) را تسریع می‌بخشد.

همکاری Standard Chartered و Huawei در زمینه راهکارهای اینترنت اشیا

Standard Chartered و Huawei برای یافتن یک راهکار مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) که به طور کامل می‌تواند نحوه ارتباط شرکت‌های بزرگ با بانک‌ها برای تأمین مالی یا پرداخت را تغییر دهد، همکاری می‌کنند.