سرمایه گذاری IoTium در زمینه اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)

سرمایه گذاری IoTium در زمینه اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)

IoTium یکی از شرکت‌های ارائه دهنده نرم‌افزارهای مبتنی بر وب در زمینه اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)، مبلغ ۱۳.۶ میلیون دلار برای توسعه بازار اینترنت اشیا در ایالات متحده و خارج از آن را تامین می‌کند.

IoTium اولین شرکت ارائه دهنده زیرساخت شبکه‌های ابری لبه‌ امن (Secure Edge-Cloud) با ارائه راهکار صفر لمسی (zero-touch) موفق به جذب سرمایه ۱۳.۶ میلیون دلاری برای توسعه بازار اینترنت اشیا در ایالات متحده و خارج از آن شده است. این سرمایه گذاری توسط شرکای این شرکت March Capital، Honeywell Ventures، JC2 Ventures، Hanna Ventures، GE Ventures، Jupiter Ventures انجام شده است.

راهکار صفر لمسی (zero-touch)، توانایی دسترسی به هزاران سایت در مکان‌های صعب‌العبور مانند حسگرهای بر روی خط لوله نفت و گاز را فراهم می‌کند.

این شرکت در سال گذشته یک سرویس از شبکه خود را به عنوان (NaaS) راه اندازی کرد. در آن زمان، رون ویکتور مدیرعامل شرکت IoTium در مورد استراتژی این شرکت با عنوان "اجازه دهید جهان ماشین میراث دانستن" توضیحاتی ارائه کرد و گفت: "همه افراد و شرکتهای فعال در این زمینه می‌دانند ، یا باید یک مرکزی با هزینه زیاد را ایجاد کند که مسیر یابی، شبکه سازی و امنیت را با صرف هزینه زیاد ایجاد کنند تا بتواند میلیون‌ها دستگاه را به ابر متصل کنند یا آن‌ها فقط می‌توانند از خدمات ما بهره‌برداری کنند و از آن استفاده کنند."

امروز این شرکت معتقد است که راهکارهای آن توسط مشتری‌ها در بازارهای چندگانه از جمله شرکت‌ها در اتوماسیون ساختمان، انرژی و محیط‌های تولید چندین بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویکتور در بیانیه‌ای اظهار کرد: "چشم انداز ما برای راهکارهای زیربنایی سازگار با نرم‌افزار برای IIoT مبتنی بر یادگیری است که هر دو انعطاف پذیری و سادگی در رویکرد صنعت 4.0 بسیار مهم است. سازمانها باید عناصر امنیتی، شبکه و محاسبات لبه را در یک مسیر چند منظوره، مقیاس پذیر و آزاد برای تحقق بخشیدن به استقرار خود ترکیب کنند. مشتریان و سرمایه گذاران ما متوجه شده‌اند که ما تنها راهکار تجاری با استفاده از راهکار صفر لمسی (zero-touch) برای آوردن این عناصر با هم هستیم."

مطالب مرتبط

سرمایه گزاری Perch در خرده‌فروشی هوشمند و اینترنت اشیا

Perch مبلغ 1.7 میلیون دلار برای کمک به افزایش خرده‌فروشی از طریق فناوری‌های IoT تأمین می‌کند.

 همکاری Arm و Treasure Data در زمینه اینترنت اشیا

Arm و Treasure Data برای ارتقا خدمات CDP و کمک به ایجاد کسب و کارهای IoT در سراسر جهان باهم همکاری می‌کنند.

سرمایه‌گذاری 12 میلیون دلاری در زمینه امنیت اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)

Xage Security ارائه‌دهنده پلتفرم امنیتی blockchain برای اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)، مبلغ 12میلیون دلار برای توسعه بیشتر خدمات امنیتی خود برای شبکه‌های لبه (edge) ،اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) و زیرساخت‌های ضروری ملی سرمایه‌گذاری کرده است.