سیسکو و Iteris برای راه‌اندازی راه‌آهن هوشمند با یکدیگر همکاری می‌کنند

سیسکو و Iteris برای راه‌اندازی راه‌آهن هوشمند با یکدیگر همکاری می‌کنند

کمپانی Cisco و Iteris ، ارائه دهنده خدمات کامپیوتری کاربردی برای حمل و نقل و کشاورزی به یک مشارکت استراتژیک در مورد راه‌آهن هوشمند وارد شده‌اند.

کمپانی Cisco و Iteris ، ارائه دهنده خدمات کامپیوتری کاربردی برای حمل و نقل و کشاورزی به یک مشارکت استراتژیک در مورد راه‌آهن هوشمند وارد شده‌اند. هر دوی این شرکت‌ها از راهکار رایانش لبه (Edge) اینترنت اشیا (IoT) در پروژه‌های قبلی بهره گرفته‌اند که نتیجه‌ی آن امکان تجزیه و تحلیل داده‌های دریافتی از عابران پیاده، دوچرخه و وسایل نقلیه برای بهبود جریان و کاهش تراکم ترافیک بوده است.

از طریق این برنامه مشارکتی، ایمنی عابران پیاده و برنامه‌های کاربردی متصل به وسایل نقلیه هوشمند تضمین خواهد شد.
Micheal Sherwood مدیر فناوری اطلاعات در شهر لاس‌وگاس، گفت: “لاس‌وگاس از نظر تراکم و تردد جمعیت به خصوص عابر پیاده مشهور است، بنابراین ما دائماً در حال تلاش برای راه‌اندازی فناوری‌های نوآورانه و چندمنظوره برای مدیریت بهتر وسایل نقلیه و مردم هستیم. ادغام شرکت Iteris با راهکارهای مسیرهای هوشمندCisco ، بینش‌هایی را ایجاد می‌کند که مزایایی از جمله تشخیص تخلفات از طریق ویدئو و شبکه‌های پیشرفته را می‌توان در سیستم حمل و نقل شهر به همراه داشته باشد.”

در همین راستا، کمپانی Bosch اولین گیرنده مجوز اتومبیل‌های خودران تحت طرح جدید آزمایشی در ویکتوریای استرالیا است. این مجوز به عنوان بخشی از طرح جدید سیستم‌های رانندگی خودران ویکتوریا صادر شد. این اولین باری است که فناوری اتومبیل‌های خودران با سرعت بالا در خیابان‌ها آزمایش خواهند شد که طیف وسیعی از شرایط رانندگی را آزمایش می‌کنند.

مطالب مرتبط

Sprint هماهنگ‌سازی پلتفرم شهر هوشمند خود با شبکه 5G را اعلام کرد

Sprint در نمایشگاه CES 2019 اعلام کرد که هماهنگ‌سازی پلتفرم شهر هوشمند (Curiosity IoT) خود را با شبکه 5G و اتومبیل‌های خودران در مقیاس آزمایشگاهی انجام داده است.

NVIDIA اولین پلتفرم اتومبیل‌های خودران سطح +2 را راه‌اندازی می‌کند

شرکت NVIDIA اعلام کرده است که اولین پلتفرم اتومبیل‌های خودران "سطح +2" را با نام "DRIVE AutoPilot" در سطح جهانی راه‌اندازی می‌کند. این شرکت در نمایشگاه CES 2019 سال جاری مدعی شده است که پلتفرم پیشگامش چندین تکنولوژی AI را ادغام می کند.

اتومبیل‌های خودران ماهانه 300,000 تهدید امنیتی دریافت می‌کنند

آخرین گزارش‌های به دست آمده ازKaramba Security حاکی از افزایش حملات سایبری در ماشین‌های خودران و در پی آن نگرانی‌های ذینفعان در این رابطه است.

شرکت امنیتی Trend Micro از پلتفرم IoT Security 2.0 خود رونمایی کرد

شرکت Trend Micro اعلام کرد که پلتفرم (IoT Security 2.0 (TMIS را برای کمک به تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات امنیتی و بهبود اکوسیستم‌های گسترده اینترنت اشیا ارائه کرده است.