شرکت خودروساز بنتلی سیستم Wi-Fi in-car بدون وقفه راه‌اندازی می‌کند

شرکت خودروساز بنتلی سیستم in-car Wi-Fi بدون وقفه راه‌اندازی می‌کند

بنتلی ادعا کرده است که اولین سیستم فوق‌العاده سریع، قابل‌اعتماد و ایمن in-car Wi-Fi را راه‌اندازی کرده است.

بنتلی ادعا کرده است که اولین سیستم فوق‌العاده سریع، قابل‌اعتماد و ایمن in-car Wi-Fi را راه‌اندازی کرده است. اکنون مشتریان این شرکت تولیدکننده خودرو می‌توانند در هنگام سفر از پوشش بدون وقفه در شبکه‌های تلفن همراه بهره‌مند شوند.

هنگام استفاده از این سیستم ( in-car Wi-Fi )، افراد می‌توانند به تعدادی از برنامه‌های سرگرمی و برنامه‌های تجاری و پخش ویدئو با کیفیت بالا و به صورت بی‌وقفه و همزمان دسترسی داشته باشند. آنها به سادگی و از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی بر روی تلفن هوشمند خود می‌توانند به سیستم پیشرفته اتصال Bentley دسترسی داشته باشند. این سرویس در تمام مدل‌های Bentley در سال ۲۰۱۹ در دسترس است.

همچنین آنها از خدمات اسکایپ و برنامه‌های کاربردی مجازی، مانند توانایی دسترسی و ویرایش فایل‌ها، برگزاری کنفرانس‌های ویدئویی، برگزاری جلسات متعدد و حضور در بحث‌های حیاتی و مهم، در یک محیط مجازی ایمن بهره‌مند خواهند شد. Bentley Advanced Connectivity یک شبکه خصوصی مجازی چند کاناله (VPN) است که می‌تواند تا سه اپراتور شبکه تلفن همراه را در یک سیگنال فوق‌العاده سریع ترکیب کند. این سیستم در داخل درب خودرو قرار گرفته است و با روتر به منبع تغذیه دیجیتال وصل شده است.

مطالب مرتبط

اتحادیه اروپا از استاندارد Wi-Fi برای اتومبیل‌های خودران استفاده می‌کند

اتحادیه اروپا تصمیم دارد بیشتر از استاندارد Wi-Fi نسبت به تکنولوژی 5G در اتومبیل‌های خودران استفاده کند.

همکاری شرکت‌های بزرگ برای تولید وسایل نقلیه‌ی خودران

اخیراً شرکت‌های بزرگ فورد و فولکس‌واگن تفاهم‌نامه (Memorandum Of Understanding) را امضا کردند تا مشارکت در زمینه‌ی خودروهای خودران را بررسی کنند.

وای‌فای رایگان برای شهروندان تهران

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از آغاز نصب کیوسک‌های هوشمند در پایتخت به عنوان یکی از پروژه‌های برنامه «تهران هوشمند» خبر داد.

قوانین جدید برای تولید کنندگان ماشین‌های خودران

سخنگوی دولت انگلیس در آخرین نشست خبری تایید کرد در صورتی که اتومبیل‌های خودران باعث ایجاد خسارت در هر سطحی شوند، سازندگان آن با زندان مواجه خواهند شد.