معرفی یک روتر سازمانی  برای IoT توسط Sierra Wireless 

معرفی یک روتر سازمانی برای IoT توسط Sierra Wireless

Sierra Wireless یک روتر IoT به نام AirLink LX40 را معرفی کرد و مدعی شد که این روتر به عنوان جمع و جورترین روتر در این صنعت می‌باشد. این روتر در دو مدل متفاوت برای شبکه های LTE-M/NB-IoT و LTE Cat-4 به بازار عرضه می‌شود.

Sierra Wireless یک روتر IoT به نام AirLink LX40 را معرفی کرد و مدعی شد که این روتر به عنوان جمع و جورترین روتر در این صنعت می‌باشد. این روتر در دو مدل متفاوت برای شبکه‌های LTE-M/NB-IoT و LTE Cat-4 به بازار عرضه می‌شود.

LX40 از پردازش لبه داده‌ها پشتیبانی می‌کند و مناسب برای اتصال دوربین‌ها، قفسه‌های هوشمند و پایانه‌های فروش و همچنین ورود داده‌های صنعتی از راه دور و تجهیزات سنجش در محیط‌های داخلی و یا در محیط‌های محافظت شده است.

Sierra همچنین مجموعه‌ای جامع از ابزارهای مدیریت شبکه AirLink که برای نظارت از راه دور، پیکربندی و کنترل همه روترها و دروازه‌های متصل شده به AirLink می‌باشد را ارائه می‌دهد که در ابر یا محل در دسترس هستند.

LX40 به کسب و کار اجازه می‌دهد تا برنامه‌های IoT با حجم بالا را با سرعت در گره‌ها اعمال کند و و به راحتی از ده‌ها هزار دستگاه شبکه به کار گیرند. این دستگاه همچنین قابلیت برنامه ریزی لبه IoT را پشتیبانی می‌کند و از چارچوب کاربرد ALEOS برای برنامه‌های کاربردی تعبیه شده و همچنین خدمات ابر یکپارچه و API ها پشتیبانی می‌کند.

در ماه ژوئن نیز، Sierra Wireless همراه با شرکت‌هایی مانند ARM، Bosch Sensortec، MediaTek، Orange، Qualcomm Technologies و Talon Communications از وجود یک بازار بزرگ برای پلتفرم سخت افزاری منبع باز mangOH Red خبر دادند که این امر، راه را برای توسعه دهندگان با هر نوع تکنولوژی اتصال آسان می‌سازد.

پلتفرم سخت افزاری mangOH Red شامل چندین ویژگی از جمله b/g/n Wi-Fi و بلوتوث 4.2 BLE با هسته ARM Cortex-M4 برای دسترسی برخط به I/O ، Sensortec توسعه داده شده توسط Bosch ، سنسور دما ، فشار سنج و همچنین سنسورهای نور و اتصال سازگار با 26-pin Raspberry Pi است.

مطالب مرتبط

سرمایه گزاری Perch در خرده‌فروشی هوشمند و اینترنت اشیا

Perch مبلغ 1.7 میلیون دلار برای کمک به افزایش خرده‌فروشی از طریق فناوری‌های IoT تأمین می‌کند.

 همکاری Arm و Treasure Data در زمینه اینترنت اشیا

Arm و Treasure Data برای ارتقا خدمات CDP و کمک به ایجاد کسب و کارهای IoT در سراسر جهان باهم همکاری می‌کنند.

سرمایه‌گذاری 12 میلیون دلاری در زمینه امنیت اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)

Xage Security ارائه‌دهنده پلتفرم امنیتی blockchain برای اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)، مبلغ 12میلیون دلار برای توسعه بیشتر خدمات امنیتی خود برای شبکه‌های لبه (edge) ،اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) و زیرساخت‌های ضروری ملی سرمایه‌گذاری کرده است.