همکاری CommuniThings و Orange برای راه‌اندازی پارکینگ هوشمند

همکاری CommuniThings و Orange برای راه‌اندازی پارکینگ هوشمند

 شرکت‌های CommuniThings و Orange برای راه‌اندازی اولین پارکینگ هوشمند مبتنی بر فناوری NB-IoT همکاری می‌کنند.

Shop & Drive به‌عنوان یک راهکار هوشمند به شهروندان کمک می‌کند تا فضای پارکینگ موجود را از طریق یک برنامه تلفن همراه پیدا کنند و در همان زمان فعالیت‌های خرید خود را در به انجام برسانند. راهکار پارکینگ هوشمند "Shop & Drive"، در شبکه IoT موبایل Orange فعال است، این شبکه از سنسورهای بی‌سیم باتوان کم و برنامه‌های داده‌های باز را به ساکنان، خرده فروشان و شهرداری‌ها معرفی می‌کند.

Etay Oren، مدیرعامل شرکت CommuniThings، می‌گفت: "با استفاده از راهکارهای هوشمندانه پارکینگ برای شهر لیژ، کاربران می‌توانند در هر زمان پارکینگ‌های موجود را در گوشی‌های هوشمند خود مشاهده کنند و حتی از مسیریابی به فضای موجود را بهره‌مند شوند."

در این راهکار شهروندان مجاز به 30 دقیقه پارکینگ رایگان برای انجام ضرورت خرید هستند. کنترلرهای پارکینگ زمان واقعی پارک را به اطلاع می‌رسانند.

وی خواطرنشان کرد: "مدیران پارکینگ‌ها آمار مربوط به الگوهای استفاده در هر پارکینگ و تجزیه و تحلیل تطبیقی بین دوره‌ها را دریافت می‌کنند. ما همچنین افتخار می‌کنیم که راهکار پارکینگ هوشمند را مبتنی بر فناوری NB-IoT راه‌اندازی کنیم و منتظر همکاری با کارشناسان فنی Orange برای ارائه راهکارهای اختصاصی کم‌توان برای بخش‌های مختلف در سراسر شهرها و شرکت‌ها هستیم. "