ویرجین مدیا از کابین‌های خود برای شارژ وسایل نقلیه برقی استفاده خواهد کرد

ویرجین مدیا از کابین‌های خود برای شارژ وسایل نقلیه برقی استفاده خواهد کرد

Virgin Media قصد دارد از کابین‌های خود استفاده کند تا یکی از بزرگترین موانع جلوگیری از استقرار وسایل نقلیه برقی (EVS) را برطرف کند.

Virgin Media یک شرکت بریتانیایی است که خدمات تلفن، تلویزیون و اینترنت را در بریتانیا تامین می‌کند. این شرکت قصد دارد از کابین‌های خود استفاده کند تا یکی از بزرگترین موانع جلوگیری از استقرار وسایل نقلیه برقی (EVS) را برطرف کند.

اتومبیل‌های برقی با توجه به ویژگی‌های اتصال و وابستگی زیادی که دارند دارای مشکل محدوده هستند. تحقیقات نشان داده است که بزرگترین دلیل عدم انتخاب اینگونه وسایل نقلیه توسط رانندگان نبود زیرساخت مناسب شارژعنوان شده است.

درحالی‌که تعداد زیادی مکان‌ها به ویژه ایستگاه‌های خدماتی در مسیرهای اصلی در حال نصب زیرساخت‌های شارژ هستند اما این روند بسیار کند و پرهزینه پیش می‌رود.

Virgin Media در حال حاضر حدود 40،000 کابینت خیابانی در بالا و پایین انگلستان وجود دارد که برای شبکه باند پهن این شرکت استفاده می‌شود. ویرجین مدیا در طی 18 ماه آینده قصد دارد 1200 کابین در ایستگاه‌های شارژ نصب کند.

بازسازی زیرساخت‌های موجود برای این کابین‌ها سریعتر و مقرون به صرفه‌تر از ایجاد شبکه شارژ در سطح کشور است. برنامه‌ریزی گسترده‌تری پس از یک آزمایش موفق در لندن با همکاری شرکت استارتاپی Connected Curb در حال برنامه‌ریزی است.

جیسون سیمپسون معاون انرژی و بهره‌وری شرکت Liberty Global می‌گوید: "افزایش ظرفیت و توان کابینت‌های خیابانی به Liberty Global اجازه می‌دهد تا فراتر از کاربردهای سنتی زیرساخت‌های مخابراتی باشد و تأثیر مثبتی بر محیط و جوامع در سراسر انگلیس بگذارد. با نوآوری در زمینه شارژرهای بیشتر وسایل نقلیه الکتریکی و اتصال آن به خیابان‌های انگلیس، مردم بیشتر ترغیب به خرید ماشین‌های برقی می‌شوند. همچنین خوشحالیم که با طیف گسترده‌ای از شرکا همکاری کنیم که هرکدام زمینه‌های تخصصی خود را به این پروژه جالب و خلاقانه می‌آورند."

عنوان کاری این پروژه Virgin Media Park & Charge نام دارد. جزئیات بیشت ، از جمله منطقه هدف بعدی هنوز اعلام نشده است. اکنون فقط می‌توانیم درباره قیمت‌گذاری حدس بزنیم اما کاربران لندنی برای حداکثر چهار ساعت شارژ و در هر ساعت باید 3.50 £ هزینه پرداخت کردند. با شروع پخش گسترده‌تر، انواع مختلفی تخفیف برای پهنای باند و تلویزیون‌های Virgin Media در دسترس خواهد بود.

درحالی‌که رانندگان وسایل نقلیه برقی در بزرگراه با شارژ زیرساخت‌ها در اکثر مسیرها از خدمات خوبی برخوردار هستند اما امروز آنها در تلاشند جایی را پیدا کنند تا در شهرهای داخلی و مناطق حومه شهر بتوانند به برق دسترسی پیدا کنند.

مطالب مرتبط

همکاری دو شرکت بزرگ در زمینه راه‌اندازی سیستم اتومبیل‌های متصل

شرکت‌های Tesla Motors و AT&T در زمینه ارائه سیستم اتومبیل‌های متصل به همراه خدمات ایمنی، امنیتی، سرگرمی و تشخیص عیوب و مشکلات همکاری می‌کنند.

تجهیز اتومبیل‌های Honda به اپلیکیشن Drivemode در جهت تقویت حمل‌ونقل متصل

Honda همکاری با Drivemode را در زمینه طراحی اپلیکیشن آغاز کرده است تا بتواند امکانات رانندگی هر چه ایمن‌تر را برای کاربران خودروهای خود فراهم کند.

تسلا به کاربران اجازه می‌دهد تا بوق و صدای اتومبیل خود را سفارشی کنند

Tesla به زودی به کاربران امکان سفارشی‌سازی صدای بوق و حرکت باسرعت کم وسایل نقلیه خود را می‌دهد.

طی یک دهه آینده وسایل نقلیه خودران بهتر از انسان رانده می‌شوند

تحقیقات نشان می‌دهد که مردم نسبت به قابلیت اطمینان اتومبیل‎های خودران در مقایسه با خودروهایی که به راننده نیاز دارند، نگران هستند و تنها 29 درصد از مردم معتقدند اتومبیل‌های خودران امروزی بهتر از انسان رانندگی می‌کنند.