مدیریت چرخه‌ی عملکرد زندگی روزانه با تجهیزات اینترنت اشیا

چالش امنیت در مدیریت چرخه زندگی روزانه با اینترنت اشیا

کمپانی Cybeats ،ارائه دهنده خدمات کامپیوتری در کانادا برای گسترش تیم خود در تورنتو و خارج از کشور به دنبال جذب سرمایه 3 میلیون دلاری از صندوق سرمایه‌گذاری Ripple Ventures برای نظارت و مدیریت چرخه عملکرد برای دستگاه‌های IoT جهت محافظت در برابر تهدیدات شناخته شده و جدید امنیت سایبری می‌باشد.

کمپانی Cybeats ،ارائه دهنده خدمات کامپیوتری در کانادا برای گسترش تیم خود در تورنتو و خارج از کشور به دنبال جذب سرمایه 3 میلیون دلاری از صندوق سرمایه‌گذاری Ripple Ventures برای نظارت و مدیریت چرخه عملکرد برای دستگاه‌های IoT جهت محافظت در برابر تهدیدات شناخته شده و جدید امنیت سایبری می‌باشد.

Cybeats از سیستم دفاع داخلی، نظارت و مدیریت چرخه عملکرد برای دستگاه‌های IoT جهت محافظت در برابر تهدیدات شناخته شده و جدید امنیت سایبری استفاده می‌کند. این کمپانی با کمک یک رویکرد "داخلی"، شرکت یک میکروآگنت را در سیستم‌عامل نصب می‌کند که با نرم‌افزار و سخت‌افزار دستگاه همراه می‌باشد.

این شرکت از مبلغ افزایش یافته برای گسترش فروش، فعالیت‌های تحقیق و توسعه و قابلیت‌های سازمانی خود با تمرکز بر ساختمان‌های هوشمند، وسایل پزشکی و زیرساخت‌های حیاتی استفاده خواهد کرد. Cybeats بخشی از منابع مالی خود را از شرکت‌های سرمایه‌گذار GreenSoil و Ripple Ventures تأمین خواهد کرد.

Dmitry Raidman، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت Cybeats، می‌گوید: "با گسترش دستگاه‌های IoT که ما به کمک آن‌ها زندگی می‌کنیم و سفرها و خرید و امور روزانه‌ی خود را با آن انجام می‌دهیم، افزایش تعداد نقاط دسترسی به حملات مخرب، مهم است که ما با اتخاذ رویکرد جدید نسبت به امنیت سایبری برای تمام دستگاه‌های متصل به شبکه اتخاذ کنیم. صدور گواهینامه امنیتی دستگاه‌های IoT برای شناسایی و خنثی کردن این تهدیدات رو به افزایش است. Cybeats یک راهکار کارآمد و ساده برای نظارت و غلبه بر تهدیدات امنیتی فراهم می‌کند."
این تنها مربوط به IoT نیست که در اواخر سال جاری اتفاق می‌افتد.

تجزیه و تحلیل IIoT و پلتفرم مانیتورینگ ماشین MachineMetrics و سرمایه‌گذاری نفت و گاز IoT و AI Validere نیز به ترتیب ۱۱.۳ میلیون دلار و ۷ میلیون دلار نیز افزایش‌یافته است. سیستم "MachineMetrics" به طور خودکار مسائل فنی را تشخیص می‌دهد و مشکلات را ساعت‌ها و یا چند دقیقه پیش از پیشرفت پیش‌بینی می‌کند تا بتوان آنها را اصلاح کرد.

از سوی دیگر، Validere از فناوری‌های IoT برای افزایش قابلیت اطمینان در کیفیت محصول، پیش‌بینی، هدایت و بهینه‌سازی تصمیم‌گیری‌های تجاری استفاده می‌کند.

مطالب مرتبط

شش گام مؤثر برای به دست آوردن داده‌های صحیح اینترنت اشیا و اهمیت ساختار سازمانی

گزارش جدیدی از شرکت Alooma ارائه دهنده شبکه زیرساخت اطلاعات منتشر شده است که شش گام مؤثر برای سهولت ادغام ابزارهای ابری و داده‌های IoT را ارائه می‌دهد.

سرمایه گذاری جهانی IoT در سال 2019 به 745 میلیارد دلار خواهد رسید

طبق آخرین ارقام IDC، انتظار می‌رود که هزینه‌های جهانی اینترنت اشیا (IoT) تقریباً به نرخ 750 میلیارد دلار در سال 2019 برسد.

امنیت اینترنت اشیا یک ضرورت اجتناب ناپذیر

اینترنت اشیا یک از فناوری‌های برجسته‌ای است که جهان و زندگی روزمره ما را تحت تاثیر قرار می دهد. ما از این تکنولوژی روزانه استفاده می‌کنیم و در حال حاضر دستگاه‌های متصل به آن بیشتر از افراد موجود در جهان وجود دارد و این امر منجر به ضرورت توجه به مسئله امنیت IoT می‌شود.

شیوع بدافزارهای مخرب اینترنت اشیا

تحقیقات تکان‌دهنده‌ی اخیر از McAfee Labs نشان‌دهنده افزایش شیوع نرم‌افزارهای مخرب IoT است، این شرکت 480 تهدید امنیت سایبری جدید را در هر دقیقه شناسایی کرده است.