smart kettle.jpg

کتری هوشمند

کتری هوشمند امکان کنترل از طریق موبایل هوشمند را برای شما میسر میکند. شرکت های بزرگ حوزه تکنولوژی همچون شیائومی اقدام به فروش این محصول کرده اند که در این محتوا به بررسی یکی از پرکاربرد ترین کتری‌های هوشمند میپردازیم.

کنترل دمای کتری با گوشی هوشمند

این کتری هوشمند دارای قطری معادل 13 سانتیمتر، و حجمی معادل 1.5 لیتر میباشد و از پروتکل بلوتوث برای ارتباط بی سیم استفاده میکند. با این محصول هوشمند شما امکان کنترل دمای آب را از طریق گوشی خود خواهید داشت. همانطور که میدانید چای سیاه برای داشتن بهترین عطر و طعم به آب جوش نیاز دارد.ولی چای سبز با آب 80 تا 90 درجه سانتیگراد بهتر دم می‌کند.

با کتری شیائومی شما می توانید دمای آب را مستقیماً بر روی موبایل هوشمند خود و با توجه به نیازهای مختلف تنظیم کنید و حتی ثابت نگه دارید. کتری هوشمندشیائومیمیتواند دما را تا 12 ساعت ثابت نگه دارد.

مصرف انرژی این محصول هوشمد تنها نیم کیلووات در ساعت است. همچنین اجزایی که در تماس مستقیم با آب هستند، مانند سطح داخلی کتری، داخل درب و سنسور دما، همه از استیل ضد زنگ 304 با کیفیت بالا و استاندارد POSCO GB4806 ساخته شده اند.

این نوع فولاد ضد زنگ بسیار ایمن می باشد و به طور گسترده در صنایع پزشکی و غذایی استفاده می شود.

 

به آسانی تمیز میشود

کف کتری صاف است و هیچ نقطه‌ای که به سختی قابل دسترسی باشد وجود ندارد.زاویه باز شدن درب کتری نیز 80 درجهمیباشد که کمک میکند بتوانید داخل کتری را به راحتی تمیز کنید.

 

طراحی ساده و زیبا

شرکت شیائومی، در ساخت این کتری هوشمند،از پلی پروپیلن سفید برای پوشش بیرونی استفاده کرده است.طراحی منحنی و خاص خروجی آب، جریان ریختن آب را یکنواخت می کند و از چکه کردن یا پاشیدن آب جلوگیری می کند.ظاهر مینیمال و شیک این محصول، مناسب برای هر سلیقه ای میباشد و از هر زاویه‌ای زیباست.

 

سیستم حفاظت ایمنی سه گانه

در این محصول، یک کانکتور برق برای حفاظت از شوک الکتریکی نصب شده است، پس کتری هوشمند شیائومی هنگام لمس بی خطر میباشد.حتی اگر به طور تصادفی آب روی کانکتور برق بریزد، باعث برق گرفتگی نمی شود و دستگاه به صورت خودکار خاموش میشود.

 

طراحی ویژه درب کتریِ دو مرحله ای

پس از فشار دادن دکمه ی باز کردن درب، درب کتری در مرحله اول، به آرامی تا زاویه 45 درجه باز می شود، بنابراین قطره های آب گرمِ جمع شده روی درب، به بیرون پاشیده نمی شوند و از سوختن دست شما جلوگیری می کنند.سپس در مرحله دوم درب تا 80 درجه باز میشود.

مطالب مرتبط

گفته می‌شود آمازون قصد دارد برخی از فناوری‌هایی را که در فروشگاه‌های Amazon Go ( فروشگاه‌های بدون صندوق آمازون) استفاده می‌کند را به آشپزخانه شما بیاورد. به گفته Insider ، این شرکت روی یخچال هوشمندی کار می‌کند که می‌تواند محتویات یخچال را رصد کرده و در صورت کمبود چیزی، به شما کمک کند که آن را سفارش دهید.

این ترندهای جدید باعث ایجاد نوآوری در فناوری خانه هوشمند خواهند شد. امروزه خانه های هوشمند در سرتاسر جهان در حال تبدیل شدن به یک "جریان اصلی تکنولوژیک" هستند. ترندهای رو به رشد خانه هوشمند، فضا را برای بسیاری از نوآوری‌های جدید ایجاد می‌کند. در این مقاله در مورد خانه هوشمند و روندهای آن صحبت می‌کنیم.

هفته گذشته، گوگل متعهد شد که حداقل به مدت پنج سال دستگاه‌های خانه هوشمند متصل به سیستم ابریِ خود را برای رفع اشکالات مهم و به‌روزرسانی‌های امنیتی پشتیبانی کند. بنابراین، خیال شما راحت می شود که مثلا ترموستات هوشمند 250 دلاری شما پس از نیم دهه هنوز هم به خوبی کار خواهد کرد. این غول فناوری همچنین میگوید كه تمام دستگاه های هوشمند خانگی گوگل (Google Nest) تولید شده از سال 2019 با استفاده از یك استاندارد امنیتی مستقل، مانند آنچه توسط اینترنت اشیا امن (ioXt) توسعه یافته است، تمام دستگاه‌های Google Nest را تأیید و نتایج را منتشر می‌كند.

یک شرکت پیشگام در تکنولوژی اینترنت اشیا و آنالیزهای پیشگیرانه در ایالات متحده در حال طراحی آینده سیستم‌های نگهداری و تعمیرانت پیشگرانه پلت‌فرم‌های نظامی خود است.

جدیدترین آمار، واقعیت‌ها و پیش‌بینی‌ها از فناوری اینترنت اشیا IoT (به روز رسانی نوامبر 2020)

در هر ثانیه 127 دستگاه جدید به اینترنت متصل می‌شوند. این آمار واقعاً حیرت‌انگیز است. اما آیا میدانستید آمار مرتبط با اینترنت اشیاء چه شگفتانه‌های دیگری هم برای ما در آستین دارد؟ در این مطلب به چند مورد از جدیدترین آمار و ارقام، حقایق و پیش‌بینی‌های مربوط به اینترنت اشیا خواهیم پرداخت.