همکاری Arm و Treasure Data در زمینه اینترنت اشیا

همکاری Arm و Treasure Data در زمینه اینترنت اشیا

Arm و Treasure Data برای ارتقا خدمات CDP و کمک به ایجاد کسب و کارهای IoT در سراسر جهان باهم همکاری می‌کنند.

Arm به منظور توانمندسازی خدمات IoT و کسب اطلاعات ارائه دهنده داده‌های سازمانی، همکاری با Treasure Data را به عنوان بخش نهایی پازل توانمند سازی این شرکت اعلام کرد.

حرکت به سمت این تکنولوژی در کنار دیگر پیشرفت های اخیر در زمینه مدیریت اتصال جریان ارائه دهنده و ترکیب آن با پلتفرم اینترنت اشیا Pelion ، آرم را قادر به یکپارچه سازی ، اتصال ایمن و مدیریت دستگاه‌های اینترنت اشیا و داده‌ها را در هر مقیاسی از جهان می‌سازد.

پلتفرم اینترنت اشیا Pelion به ارائه سه پیامد اولیه می‌پردازد؛ مدیریت دستگاه در اطراف ، مدیریت اتصال به عنوان در هر تکنولوژی جریان و مدیریت داده‌ها. این پلتفرم تجربه بیش از 140 شرکای مختلف، در سراسر جهان، اپراتورهای تلفن همراه و شبکه و دیگر شرکت های فناوری است.

دیپه پاتل، مدیر گروه خدمات IoT در Arm، با اعلام این خبر در یک پست وبلاگ نوشت: "سرمایه گذاری IoT واضح است، با 100 میلیارد دلار SoftBank Vision Fund به عنوان مثال اصلی حمایت از فناوری‌های پیشرفته است.به عنوان راه‌حل، ما باید ارائه، به‌روزرسانی، اتصال و مدیریت دستگاه‌ها را برای سازمان‌ها آسان‌تر کنیم، و همچنین از میزان باور نکردنی داده‌های متنوعی که IoT تولید می‌کند، استفاده کنیم."

او همچنین افزود: "اینترنت اشیا نیاز به یک اکوسیستم قوی از شرکت‌هایی دارد که با هم کار می‌کنند تا زنجیره را تامین کنند - یک شرکت نمی‌تواند همه چیز را به تنهایی حل کند."

ماه گذشته Xage Security ارائه‌دهنده پلتفرم امنیتی blockchain برای اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)، مبلغ 12میلیون دلار برای توسعه بیشتر خدمات امنیتی خود برای شبکه‌های لبه (edge) ،اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) و زیرساخت‌های ضروری ملی سرمایه‌گذاری کرده است. این سرمایه‌گذاری کمک خواهد کرد که تیم فناوری خود را ارتقا دهد و قابلیت‌های اجرایی خود را گسترش دهد و زمینه فناوری را گسترش دهد، چراکه Xage از نوآوری‌هایی مانند تولید غیرمتمرکز انرژی، شبکه‌های نسل پنجم (5G) و شهرهای هوشمند پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط

همکاری نوکیا و GE Current در زمینه شهر هوشمند

نوکیا و GE Current برای راه اندازی شهر هوشمند در کانادا همکاری می‌کنند.

سرمایه‌گذاری 12 میلیون دلاری در زمینه امنیت اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)

Xage Security ارائه‌دهنده پلتفرم امنیتی blockchain برای اینترنت اشیا صنعتی (IIoT)، مبلغ 12میلیون دلار برای توسعه بیشتر خدمات امنیتی خود برای شبکه‌های لبه (edge) ،اینترنت اشیا صنعتی (IIoT) و زیرساخت‌های ضروری ملی سرمایه‌گذاری کرده است.

IBM و گسترش نفوذ در اروپا با ارائه سرویس‌های ابری

IBM با استفاده از دستیار هوش مصنوعی Watson و خدمات ابری در حال گسترش نفوذ خود در اروپا است.

ای جی CNS پلتفرم شهر هوشمند CityHub را معرفی کرد

شرکت LG CNS پلتفرم شهر هوشمند خود را با نام CityHub معرفی کرد و اعلام کرد که این پلتفرم برای مدیریت مرکزی و تحلیل داده‌ها از دستگاه‌های IoT شهری طراحی شده ‌است.

همکاری CommuniThings و Orange برای راه‌اندازی پارکینگ هوشمند

 شرکت‌های CommuniThings و Orange برای راه‌اندازی اولین پارکینگ هوشمند مبتنی بر فناوری NB-IoT همکاری می‌کنند.