Colorado Smart Cities Alliance با همکاری Arrow Electronics آزمایشگاه شهر هوشمند راه اندازی می‌کند

Colorado Smart Cities Alliance با همکاری Arrow Electronics آزمایشگاه شهر هوشمند راه اندازی می‌کند

Colorado Smart Cities Alliance و Arrow Electronics برای راه اندازی آزمایشگاه شهر هوشمند در شهر کلرادو همکاری می‌کنند.

Colorado Smart Cities Alliance و Arrow Electronics برای راه اندازی آزمایشگاه نوآوری در زمینه شهر هوشمند با نام (Colorado Open Lab) در دفتر مرکزی این شرکت واقع در شهر کلرادو همکاری می‌کنند.

Colorado Open Lab در زمینه نوآوری، تحقیق و توسعه توسعه‌ی OEM ها و لوازم خانگی مبتنی بر اینترنت اشیا و کاربردهای پیشرفته هوش مصنوعی (AI-enhanced) فعالیت می‌کند و توسط دفتر توسعه اقتصادی و تجارت بین‌المللی این شرکت و شرکت Denver South Economic Development Partnership حمایت می‌شود.

این آزمایشگاه شامل آخرین تجهیزات و امکانات مهندسی در زمینه تست و محاسبات لبه است و در واقع ویترین زنده شهر هوشمند است که شامل فناوری ها و راهکارهایی در زمینه روشنایی هوشمند خیابان ها ، پارکینگ و ساختمان ها، حفاظت از محیط زیست و منابع، انعطاف پذیری انرژی، زیرساخت ها و مدیریت دارایی، حمل و نقل هوشمند و وسایل نقلیه متصل و خودکار و کشاورزی است که در سراسر منطقه مستقر شده است.

کسانی که در این آزمایشگاه عضو هستند، می‌توانند قبل از توسعه زیرساخت‌های IoT در حوزه‌های مربوطه خود، با یکدیگردر زمینه کشف، نوآوری، تست و اعتماد به نفس در راهکارهای هوشمندانه کار کنند.

در اوایل ماه ژانویه Arrow Electronics با امضای توافق نامه‌ای قطعی، Einfochips را بدست آورد. شرکت Einfochips در زمینه توسعه مدل‌های تجاری مبتنی بر IoT تمرکز دارد و باعث پیشرفت در پلتفرم اینترنت اشیا این شرکت می‌شود.

مطالب مرتبط

ای جی CNS پلتفرم شهر هوشمند CityHub را معرفی کرد

شرکت LG CNS پلتفرم شهر هوشمند خود را با نام CityHub معرفی کرد و اعلام کرد که این پلتفرم برای مدیریت مرکزی و تحلیل داده‌ها از دستگاه‌های IoT شهری طراحی شده ‌است.

همکاری CommuniThings و Orange برای راه‌اندازی پارکینگ هوشمند

 شرکت‌های CommuniThings و Orange برای راه‌اندازی اولین پارکینگ هوشمند مبتنی بر فناوری NB-IoT همکاری می‌کنند.

۱۰ شهر هوشمند جهان در ۲۰۱۸

مدرسه اقتصاد آی‌ای‌‌اس‌ای دانشگاه ناوارا اسپانیا پنجمین نسخه از گزارش‌های سالانه خود را با عنوان «هوشمندترین شهرها» منتشر کرد.

شرکت نوکیا برای حل و فصل چالش های مرتبط با شهرنشینی و کمک به اپراتورها برای برطرف نمودن نیازهای یک شهر هوشمند، سه سرویس هوشمند شهری شامل : 1- IoT برای شهرهای هوشمند 2- استفاده از حسگرها به عنوان یک سرویس جداگانه و 3- اپراتور امن شبکه مجازی تلفن همراه (S-MNVO) را راه اندازی کرده است.

طی چند سال گذشته، شهرهای هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته اند. سال 2018 قرار است سالی متفاوت برای مدیران شهرهای هوشمند باشد چرا که بعضی از شهرها در صدد پیاده سازی تکنولوژی های جدیدی در سطح شهر هستند.

نوکیا مجموعه ای از برنامه های خود را برای نظارت بر شهرهای هوشمند، شبکه ها، سنسورهای اینترنت اشیا، پارکینگ و محیط زیست، معرفی کرد.