Nobka_Snapchat augmented reality games.jpg

Snapchat بازی واقعیت افزوده ارائه می دهد

Snapchat به عنوان اپلیکیشن پیشرو در بازار چت های واقعیت افزوده، در اقدامی دیگر امکان بازی های AR را در Snappables فراهم نمود. Snappables این هفته در پلتفرم های iOS و اندروید به کاربران Snapchat عرضه خواهد شد.

Snapchat به عنوان اپلیکیشن پیشرو در بازار چت های واقعیت افزوده، دراقدامی دیگر امکان بازی های AR را در Snappables فراهم نمود. Snappables این هفته در پلتفرم های iOS و اندروید به کاربران Snapchat عرضه خواهد شد.

عملکرد Snappables شبیه به لنزهای اسنپچت است که با نگاه کردن به لنز دوربین یا از طریق عکس های سلفی میتوان از تصویرهای متنوعی برای تغییر عکس استفاده نمود. یک سخنگوی اسنپچت در اوایل ماه جاری اظهار داشت که بیش از 70 میلیون کاربر هر روز با لنز دوربین Snapchat بازی می کنند و با ایجاد تصاویر متفاوت سرگرم می شوند.

اپلیکیشن Snapchat برای اولین بار لنزهای خود را در سپتامبر 2015 معرفی کرد. این شرکت در آخرین گزارش خود، از فعالیت روزانه بیش از 187 میلیون نفر در این اپلیکیشن خبر داده است.

اسنپ چت

در Snappables کاربر میتواند با کلیک کردن روی پس زمینه ی عکس یا ویدیوی موردنظر خود، به بازی های AR دسترسی پیدا کند. Snappables امکان بازهای چند نفره را نیز ارائه می دهد. ویدئو ارسال شده توسط سخنگوی Snapchat، بازی را نشان داد که در آن کاربران باید دهان خود برای گرفتن تخم مرغ هایی که بر روی صفحه نمایش Snapchat به صورت مجازی افزوده شده است، باز کنند. Snappables، در یک پست وبلاگ اعلام نمود بازی های دیگری نیز طراحی شده اند که شامل مبارزه با بیگانگان و بازی بسکتبال می باشند.

در راستای راه اندازی Snappables این شرکت قصد دارد که محصولات عینک و لنزهای خود را در اوایل هفته ی آینده بهروز رسانی کند.