انتخاب 39 ایده در زمینه ساختمان هوشمند توسط کنسرسیوم اینترنت صنعتی

انتخاب 39 ایده در زمینه ساختمان هوشمند توسط کنسرسیوم اینترنت صنعتی

کنسرسیوم اینترنت صنعتی (Industrial Internet Consortium) اعلام کرد که 39 ایده از 26 شرکت‌کننده مسابقه Smart Buildings Challenge را به منظور فراهم آوردن امکان بهره‌برداری از فناوری ساختمان هوشمند و همکاری با مشتریان در جهت هدفمند کردن نتیجه راهکارهای مبتنی بر ساختمان‌های هوشمند تأیید کرده است.

کنسرسیوم اینترنت صنعتی (Industrial Internet Consortium) اعلام کرد که 39 ایده از 26 شرکت‌کننده مسابقه Smart Buildings Challenge را به منظور فراهم آوردن امکان بهره‌برداری از فناوری ساختمان هوشمند و همکاری با مشتریان در جهت هدفمند کردن نتیجه راهکارهای مبتنی بر ساختمان‌های هوشمند تأیید کرده است. شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها از سراسر جهان حضور یافته‌اند و شامل استارتاپ‌ها و شرکت‌های جهانی با تمرکز بر فناوری‌های صنعتی اینترنت اشیا (IoT) و بلاک چین (blockchain) می‌شوند.

این چالش‌ها، شرکت‌کنندگان را با مجموعه‌ای از مشکلات ساخت‌وساز هوشمند مواجه می‌کند که توسط اپراتورها و سرمایه‌گذاران ساختمان شناسایی می‌شود. تأمین‌کنندگان فناوری پیشنهادات و راهکارها را به تنهایی یا به همراه شرکا ارائه می‌دهند و برای استقرار و تحقق الزامات بیان شده توسط چالش مطرح شده تلاش می‌کنند. هیئت داوران در پایان مسابقه، برندگان را انتخاب می‌کنند. جوایز برندگان شامل فرصتی برای ارائه اثبات مفهوم در یک رویداد با پشتیبانیDeka Immobilien ، ECE و TÜV SÜD می‌شود. شرکای ارائه‌دهنده فناوری این چالش شاملBosch ، Microsoft و SAST خواهند بود.

این چالش‌ها برای فروشندگان صنعتی، سازمان‌ها، تیم‌ها و افراد در سراسر جهان قابل‌دسترسی است و برای پیشبرد و اعتبار برنامه‌ها و راهکارهای صنعتی IoT طراحی شده‌اند. موارد استفاده اولیه چالش ساختمان‌های هوشمند شامل موارد زیر است:

  • تجزیه‌وتحلیل جریان هوشمند: پیگیری، منطقه‌یابی و ردیابی ناشناس
  • اندازه‌گیری هوشمند در ساختمان‌های تجاری چندمنظوره: اندازه‌گیری هوشمند مصرف انرژی با رویکرد تمرکز بر انرژی الکتریکی
  • ساختمان خودکار هوشمند: تهویه مطبوع (HVAC)، تجهیزات فنی کنترل، کنترل تقاضا تجهیزات و پایداری
  • هوشمندسازی کابین ساختمان: ابزار مدیریتی، ابزار فروش، نمای کلی و واقعیت افزوده

مطالب مرتبط

رونمایی از چیپست موقعیت‌یابی دقیق و ایمن برای تلفن‌های همراه

اخیراً شرکت NXP، چیپست جدید و ایمن خود به نام SR100T را معرفی و اعلام کرده است که این نیمه‎‌هادی به گونه‌ای شده که عملکرد دقیق موقعیت‌یابی به همراه تکنولوژی UWB را برای تلفن‌های همراه به ارمغان می‌آورد.

منبع باز بودن پلتفرم‌ها باعث جلب اعتماد سازمان‌ها می‌شود

پروژه Alvarium بنیاد لینوکس قصد دارد از خرد جمعی برای جلب اعتماد شرکت‌ها و ایجاد امنیت در حوزه اینترنت اشیا (IoT) بهره ببرد.

اینترنت اشیا حفاظت از تجهیزات را مدارس آسان می‌کند

اخیراً شرکت HSB از یک راهکار جدید اینترنت اشیا (IoT) که برای مدارس و با هدف محافظت از ساختمان‌ها و تجهیزات در برابر نشت آب، انجماد لوله‌ها و فرسایش مواد طراحی‌شده است، رونمایی کرده است.

انتخاب قهوه مناسب افراد با استفاده از الگوریتم‌ها و یادگیری ماشین

به‌طور متوسط روزانه یک تا سه فنجان قهوه مصرف می‌شود اما آیا ما بهترین قهوه موجود را مصرف می‌کنیم؟ آیا فقط آنچه را که در فروشگاه‌های مواد غذایی به فروش می‌رسد را خریداری می‌کنیم؟ الگوریتم قهوه یک راه مناسب که مجموعه‌ای از 400 نوع قهوه در سراسر جهان که به صورت الگوریتم و بر اساس ورودی افراد انتخاب شده‌اند را پیشنهاد می‌دهد.