NOBKA-3rd-SmartTehran-5.jpg

پایان سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند

سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند از تاریخ 18 آذر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، شهردار تهران، رئیس شورای شهر و شهردار تهران در در سالن هایش‌های برج میلاد آغاز شد و در تاریخ 19 آذر 1398 پس از دو روز بازدید علاقمندان و مدیران سطوح مختلف دولتی و بخش خصوصی به پایان رسید.

سومين دوره رویداد همایش و نمایشگاه تهران هوشمند در تاریخ‌های 18 و 19 آذرماه 1398 در مركز همايش‌های برج ميلاد تهران آغاز به كار کرد. اين رويداد كه با حضور جمعی از متخصصان شهر هوشمند، مديران ارشد شهرداری‌ها، اعضای شورا‌های اسلامی شهرها، چندتن از وزرا و مديران ارشد دولت و شهرداران تعدادی از کلانشهرهای دنیا همراه است، موضوع مهم و استراتژيك شهر هوشمند را در دستور كار خود قرار داده است. سومین رويداد «تهران هوشمند» توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و مركز تهران هوشمند با‌ تاکید بر نقش داده‌ها در توسعه و مدیریت شهرهای هوشمند و برنامه‌های متعدد و متنوعی از جمله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی برگزار شد.

خوشحالیم که با حضور در سومین دوره همایش و نمایشگاه تهران هوشمند پذیرای بازدیدکنندگان محترم و علاقه‌مندان بودیم و به ارائه راهکارهای ساختمان هوشمند، شهر هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا و معرفی محصولات خود در زمینه اینترنت اشیا پرداختیم.

از همه عزیزان که از غرفه ما بازدید نمودند صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم در کنار شما و با تولید کالاهای دانش‌بنیان ایرانی و ارائه خدمات با کیفیت بتوانیم در چرخه اقتصاد ملی و هوشمندسازی شهرهایمان مثمر ثمر باشیم.

مطالب مرتبط

شرکت نبکا ضمن حضور در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند از شما عزیزان برای بازدید از غرفه این شرکت در مرکز همایش‌های برج میلاد در تاریخ 18 و 19 آذر ماه 1398 دعوت می‌نماید.

حضور شرکت نبکا در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان

شرکت نبکا ضمن حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از شما عزیزان برای بازدید از غرفه خود به شماره 4038/1 در سالن 40، دعوت می‌نماید.

حضور شرکت نبکا در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند

شرکت نبکا ضمن حضور در دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند از شما عزیزان دعوت می‌نماید برای بازدید از غرفه این شرکت از مرکز همایش‌های برج میلاد در تاریخ 19 و 20 آذر ماه 1397 و از ساعت 8.30 لغایت 17 بازدید نمایید.

شرکت نبکا ضمن حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 1397 از شما عزیزان برای بازدید از غرفه ما به شماره 1430 در سالن 27 ، دعوت می‌نماید.