گلید هوشمند

کلید هوشمند روشنایی مبتنی بر اینترنت اشیا

کلید هوشمند علاوه بر اینکه در بستر اینترنت و از طریق گوشی موبایل و تبلت قابل کنترل است، به صورت تکی و لمسی و بدون نیاز به موبایل هم می‌توانید از آن استفاده کنید. حتی می‌توانید عملکردهای مختلف را در هنگام لمس به صورت نرم‌افزاری تعریف کنید.

کلید هوشمند علاوه بر اینکه در بستر اینترنت و از طریق گوشی موبایل و تبلت قابل کنترل است، به صورت تکی و لمسی و بدون نیاز به موبایل هم می‌توانید از آن استفاده کنید. حتی می‌توانید عملکردهای مختلف را در هنگام لمس به صورت نرم‌افزاری تعریف کنید. به عنوان مثال لمس کردن کوتاه، لمس کردن طولانی و دو بار لمس کردن کلید، هرکدام سناریوهای مختلفی را به اجرا در بیاورد. برای راه‌اندازی و کنترل کلید و پریز هوشمند احتیاجی به تغییر سیم‌کشی ساختمان ندارید و تنها با جابجایی کلید و پریزهای قدیمی می‌توانید از مزایای کلیدهای هوشمند استفاده کنید.

این کلید مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا و مبتنی بر پروتکل Wi-Fi عمل می‌کند. ارتباط با سرویس‌های M2M و Integration کمک می‌کند که کاربر ارتباط و سناریوهای دلخواه را بین اشیا تعریف و پیاده‌سازی کند. همچنین قابلیت یکپارچه شدن با سنسور هوشمند حرکتی و لوکسمتر جهت خودکار کردن فرایندهای روشن و خاموش کردن روشنایی محیط و تنظیم سناریوهای دلخواه وجود دارد.

       

مشخصات کلید هوشمند مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا (Wi-Fi)


کلید هوشمند کولر آبی Wi-Fi

کلیدهای کولر آبی مخصوص کشورها و شهرهای گرم و خشک می‌باشد. این کلیدها نیز خصوصیات کلی از قبیل ارتباط از طریق Wi-Fi و دارا بودن اپلیکیشن اندروید و iOS را دارا می‌باشد. یکی از نقاط قوت این محصول نیز ارتباط با سرویس‌های M2M و Integration می‌باشد که آنرا به محصولی متفاوت تبدیل می‌کند. در حقیقت به واسطه ارتباطی که با سرویس‌های Cloud دارد می‌تواند به واسطه ارتباط با اشیاء دیگر و قابلیت توسعه نرم‌افزاری بر بستر Cloud، بطور نامحدود توسعه یابد. همچنین می‌توان از طریق یکپارچه کردن و ایجاد ارتباط با سنسور رطوبت و دمای محیط، سناریوهای مختلفی را به صورت خودکار برای تنظیم دما و رطوبت محیط پیاده‌سازی نمود.


راهکارهای نبکا: