Apple HomePod mini.png

اضافه شدن سه رنگ جدید به Apple HomePod mini

به گزارش (Pocket-lint) هوم پاد مینی اپل (اسپیکر خانه هوشمند)، با مجموعه‌ای از رنگ‌های جدید اعلام شده در رویداد سالانه اپل، در حال دگرگونی است.

به گزارش (Pocket-lint) هوم پاد مینی اپل (اسپیکر خانه هوشمند)، با مجموعه‌ای از رنگ‌های جدید اعلام شده در رویداد سالانه اپل، در حال دگرگونی است. 

سه رنگ جدید نارنجی، آبی و زرد به رنگ‌های قبلی (سفید و خاکستری) می‌پیوندند و با همان قیمت ۹۹ دلار در نوامبر امسال در دسترس هستند. اپل هیچ چیز نوآورانه‌ای را برای این اسپیکر 3.3 اینچی اعلام نکرده است، اما این واقعیت که رنگ‌های جدید اضافه شده‌اند، احتمالاً نشان می‌دهد که قرار است در سیستم‌های خانه هوشمند، از این دستگاه جدید در آینده بیشتر بشنویم. با متوقف شدن تولید هوم پاد اصلی اپل (Apple HomePod )، هوم پاد مینی (HomePod mini) اکنون به طور قطع بازیگر اصلی در سیستم های مدیریت خانه هوشمند اپل و سیری است. اضافه شدن این سه رنگ جدید امکان هماهنگی این دستیار هوشمند خانگی را با طراحی داخلی خانه‌تان به شما می‌دهد (چیزی که به اپل برتری جزئی نسبت به اسپیکرهای مشابه گوگل و آمازون را می‌دهد). اپل خاطرنشان می‌کند که رنگ‌های جدید پوشش خارجیِ مشبک، کنترلرهای صدا، سطح لمسی و کابل برق را در بر می‌گیرد. با وجود شایعات کم در مورد تولید هوم پاد مینی (و توقف تولید هوم پاد اصلی) اکنون زمان خوبی برای خرید این دستگاه و ورود به اکوسیستم خانه هوشمند اپل است.

مطالب مرتبط

روند رو به رشد بازار جهانی اینترنت اشیا و ظهور فناوری‌های جدید

صنعت الکترونیک در این ایام دشوار به نوآوری خود ادامه می دهد. طی ماه گذشته ما گزارش مثبتی را در ارتباط بازار جهانی اینترنت اشیا و همچنین فناوری‌های جدید معرفی شده از سوی شرکت‎‌های مایکروسافت و انویدیا دریافته‌ایم که به طور مختصر در این مطلب به آنها می‌پردازیم.

خانه‌های شهر ویساکاپاتنام مجهز به هوشمند می‌شوند

سیستم‌های خانگی مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) در سراسر جهان از جمله شهر ویساکاپاتنامکشور هند محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند. آپارتمان‌ها، ساختمان‌های تجاری از جمله بیمارستان‌ها و هتل‌ها به تدریج این فناوری را با اهداف اصلی تقویت امنیت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی به کار می‌گیرند.

آپارتمان‌های هوشمند

بازار خانه‌های هوشمند داغ است اما آپارتمان‌های هوشمند چطور؟ ماه گذشته شرکت SmartRent یک سرمایه‌گذاری استراتژیک از صندوق آمازون Alexa دریافت کرد که به وسیله آن می‌توان بینش عمیق‌تری از پلتفرم خانه هوشمند خود برای مدیران املاک و بنگاه‌های اجاره املاک در اکوسیستم آمازون فراهم کند.

شش فناوری خانه هوشمند که با ویروس کرونا مبارزه می‌کند

شیوع جهانی ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و همه ما می‌خواهیم که از این بیماری در امان باشیم. با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در بیرون از خانه می‌توان از این بیماری مصون ماند اما وقتی در خانه هستید چه باید کرد؟